Eh juist dan moet ie knap zijn Paardjes die ook puur natuur knap zijn zijn de beste
MarijeR
Geplaatst: 07-04-11 21:26
Sappos heb jij Tibbs nog niet gezien? Hij is al eerder op de HK geweest hoor en ik heb hem vorig jaar een aantal keer geshowd. Nu is hij niet in showconditie, loopt gewoon op de wei en is niet getraind. Hij geniet nogal van zijn pensioen, is nu zwart groen bont van de schapenstront
Maaike, hebben we nog weer hinnikend gezelschap op de achterbank?
Okay dan van Tibbs ook een foto Nee ik heb hem nog nooit gezien. Maar ben wel benieuwd naar hem en zijn bewegingen Vond hem super gaaf op de foto's van Maaike
melanie_h
Geplaatst: 07-04-11 21:29
Sappos schreef:
Eh juist dan moet ie knap zijn Paardjes die ook puur natuur knap zijn zijn de beste
Ben benieuwd wat je van hem vind, hij is puur natuur zaterdag
Kaisa
Geplaatst: 07-04-11 21:29
MarijeR schreef:
Maaike, hebben we nog weer hinnikend gezelschap op de achterbank?
Van de week nog even een levencheck gedaan en hij is weer paraat
Sexy Tibbs
(ik denk dat ik morgen maar eens eventjes die héle oude foto's van Tibbs ga opzoeken Marije )
melanie_h
Geplaatst: 07-04-11 21:30
Tibbs is een knappe vent
Sappos
Geplaatst: 07-04-11 21:30
Oooow Nels wil ook zulke foto's En Blaze ooohook Hij heeft een prachtige hals
ik heb geen mooie foto van indy, hij is niet van mij, loop er alleen de laatste tijd vaak mee, omdat hij bijna niet opgevoed is en dit is de eerste keer dat hun er mee op keuring gaan, ben benieuwd hoe het spookje zich gedraagd. hier een foto, die totaaaal niet mooi is, want hi jstaat opgekropt, omdat hij wel gras wou, maar t slootje er aan vast eng vond. dus hij lijkt nu moddervet, maar t gaat nog wel.
ik weet verder helemaal niks van het diertje, maar ze manen kan ik toch niet zo laten als op de bovenste foto? ziet er niet uit, lijkt wel een ragebol
MarijeR
Geplaatst: 07-04-11 21:50
Tibbs afgelopen weekend. Inmiddels nog hariger
Bij Tibbs springen zijn manen ook alle kanten op. Vorig jaar heb ik ze voor de shows heel erg uitgedund en dat is nu een cm of 10 lang. Ik kijk wel of ik het met olie plat krijg en anders loopt ie er maar als een punker bij. Hij mag van mij lekker een dikke bos manen laten groeien. Heb alleen zijn lange 3e oor wel geschoren, anders zag ie er echt niet uit