Ik blijf ze leuk vinden al die foto's van die shetlanders.Ik ben het afgelopen weekend met de mijne naar zee geweest en daar zijn ook wat leuke foto's uitgekomen:En iets minder charmant
Dank je, in de winter is hij zwart bont. In de Zomer grijs bont en als hij aan het ruien is lijkt hij wel helemaal wit. Een beetje een toverbal!
Wat een leukerdjes allemaal! En is Nas nou zo'n grote shet? Mooi diertje hoor.Ennuh..... Ik wil ook naar het strand met Olliebol!
Hier Olliebol met haar nieuwe halster!Gaat deze knoop gewoon op de ouderwetse manier open?Hahaha, kijk maar of dit gelukt is.....http://www.mijnalbum.nl/Foto-AFDELGM4-D.jpg
Geweldig dat halster!! Ik zal even een foto uploaden van mijn oude verzorgshet _-_-_Haha, een anval op de cameraa!!
hahahanneke schreef:Wat een leukerdjes allemaal! En is Nas nou zo'n grote shet? Mooi diertje hoor.Ennuh..... Ik wil ook naar het strand met Olliebol! Nee Nas staat voor Nederlands appaloosa stamboek.
Buckje Ik vind hem echt een leuk dier. Ik ben totaal niet van de vosjes , maar hij heeft op 1 of andere manier wel een uitstraling
Bella gister voor de 2e keer naar buiten! trots op me meisje Even snuffelen Bij interessante pony's Lekker los rennen in de Werk weide
* Buck en die mini hoefijzertjes ( achgossie )* Abbey doet het knap zeg!!* allemaal dotjes haha*blubber* Bambi (2jarige Minipaardjexfalabella)*schone* Bambi