Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melanie_h schreef:Het begint nu langzaam aan wat te wordenZal strakjes nog eens nieuwe foto's maken.
Jeetje wat duurt dat lang zeg met die camera!. Ik moet eens gaan kijken voor een nachtlamp ofzoiets voor in de stal.
Mijn camera is ook infrarood, maar je ziet geen steek s'nachts als het licht uit isMoet eigenlijk een nieuwe cam hebben.e
Meavey schreef:Ja ik las al wat dat mensen niet blij waren dat ze entree moesten betalen is wel handig om te vermelden als je alleen wilt kijken...
Daisy zit nu op dag 326 vorig jaar was ze al op 318 bevallen. Uier is al wel aardig vol nog even strakker en kegelen graag!
Eponastable schreef:melanie_h schreef:Het begint nu langzaam aan wat te wordenZal strakjes nog eens nieuwe foto's maken.
Jeetje wat duurt dat lang zeg met die camera!. Ik moet eens gaan kijken voor een nachtlamp ofzoiets voor in de stal.
Mijn camera is ook infrarood, maar je ziet geen steek s'nachts als het licht uit isMoet eigenlijk een nieuwe cam hebben.e
Wel ik moet toegeven die camera's geven echt mooi licht bij mij, ik zie zelf haar schaduw staan terwijl het maar kleine rode lampjes zijn...
Het zijn er van Profile met 15m nachtzicht.
Ik ga gauw gaan rijden met onze grote, hoop straks wat uierfoto's of buikfoto's te zien van Belle!