Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
merrieveulen schreef:ik denk dat mandybertus nog niet helemaal wakker was toen ze dat schreef... en zich nog half en half in een droom bevond.
lisjolienbob schreef:Jaaaa! Ikkeee...
Mijn paard is geblesseerd en moest vet lang op rust. Toen heb ik mijn supershet maar weer opgepakt!
Het gaat top maar ik zit wel *** in dat 15 inch zadeltje...
Wie tips??
Eliine schreef:Hee ja nu zie ik ook foto's en tekst in het profiel (vanmiddag stond er niks in..) inderdaad veels te lang. Beetje hetzelfde idee als ik op Pippi zou gaan zitten..
Ik ga helemaal mee met merrieveulen en als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat je Fries er weer helemaal bovenop komt en andere dingen met je Shetlandpony gaan doen. Dit is niet bepaald gezond voor de rug van de pony namelijk.
Pradaatje schreef:Een meisje die eerst bij mij op stal stond, die rijd nu M1+7 geloof ik. Ze doet het echt super!
ukkiepuk schreef:Pradaatje schreef:Een meisje die eerst bij mij op stal stond, die rijd nu M1+7 geloof ik. Ze doet het echt super!
Start ze dan tussen de paarden ? Met een A-pony mag je tot L2. Of ze moet gestart hebben toen je nog wel M mocht starten met een A-pony, maar dan zou ze nu niet meer starten.
lisjolienbob schreef:Jaaaa! Ikkeee...
Mijn paard is geblesseerd en moest vet lang op rust. Toen heb ik mijn supershet maar weer opgepakt!
Het gaat top maar ik zit wel *** in dat 15 inch zadeltje...
Wie tips??
merrieveulen schreef:lisjolienbob is veel te lang voor die shet, kijk maar even in het profiel... dat kan dus echt niet...
beetje flauw vind ik het persoonlijk ook dat je de shet er weer bijpakt als er niks beters te rijden valt, maar goed dat is mijn persoonlijke mening, ik vind dat gewoon een beetje raar redeneren. maar goed dat kan ik mis hebben hoor...
iig zou ik dringend adviseren om vooral niet meer met die shet te gaan rijden. een kleine ruiter begeleiden is net zo leuk, voor de pony zelfs nog leuker, en ook daarmee kan je heel ver komen (kijk naar de dieren van Eliine)
Citaat:Ik stop met bokt. Dit forum is uit de hand gelopen. Iedereen is tegen elkaar en reageerd niet leuk op serieuse vragen.
Ingmar_ schreef:Ik denk dat ze er niet mee stopt, want ze wil volgens mij gewoon nog steeds weten wat er wordt gezegd.. Ze laat ons volgens mij gewoon denken dat ze echt stopt, maar ze volgt het nog wel gewoon denk ik zomaar.........
X_Linz_X schreef: