Ik heb in het vorige topic al vrij veel getaxeerd. Nu vraag ik me af wat ik voor dit veulentje zou kunnen vragen?
Ze gaat pas weg als jaarling (op zijn vroegst).
Moeder is Sebastopol's Elite MV. Sebastopol's Mon Cherie Vader: Jimmy El Caliento
Dit veulen is een palomino merrietje, zal in de kleine maat gaan vallen. Lekker nieuwsgierig en aanhankelijk. Tegen de tijd dat ze een jaar is zal de basis er goed in zitten. Meelopen aan een touw, poetsen en voetjes geven. Tot die tijd verblijft ze in de kudde met diverse leeftijden.
@fjornina: echt een super mooi veulen. En heb die vader ook al wel eens gezien op foto's. Het ligt er aan wat ze dan allemaal een beetje kan maar dan kan je er, gok ik zo, wel 250 - 300 euro voor vragen misschien... Het is echt een prachtig veulen!
Geslacht: Merrie Hoogte: 1M Beleerd: OHZ, aan de longe, begin VD, verkeersmak schrikt soms nog van grote vrachtwagens of verassende dingen. Leeftijd: 5j. Papieren: Papierloos. Karakter: Gedraagd zich goed, lekker speels, moet wel af en toe eens een strenge hand hebben.
Ik durf niet zoveel te zeggen over prijzen, maar ben wel erg benieuwd waar jullie Rebbel op schatten.
Rebbel is een zwarte ruin van ruim een meter hoog. Hij is geboren in oktober 1999, nu dus 7. Geen papieren, wel netjes geschipt, geënt en bekapt. Erg goede hoeven, mooie harde benen. Beleerd voor de wagen en onder het zadel. Word nu uitgebracht ohz, na één weekend B+5, maar kan veel meer. Is erg makkelijk te rijden, fijn licht in het bekkie. Voor de gevorderde ruiter een fijn pony om mee te rijden, maar ook superkindvriendelijk, kan mijn broertje van 4 er alleen mee laten in de bak, hij past zich volledig aan. Springen kan hij, maar dressuur is meer zijn ding. Sociaal naar mensen en andere dieren.