SANEX schreef:Ik heb geen full op mijn ingsize shetters omdat ik het geen porem vind. De foto´s die in dit topic worden geplaatst vind ik allemaal niet mooi passende dekjes, ook de anky niet.
Ik wil ruimte op de rug, en geen dekjes die of halverwege de hals hangen of op de lendenen liggen. Ook een dekje wat ver naar beneden steekt onder het zadel vind ik niks.
Ik heb alleen maar maatjes shet of pony, zelfs cob komt er bij mij niet in omdat ik pony eigenlijk al aan de grote kant vind.
Ik heb de wereld aan leuke dekjes in allerlei kleuren, toevallig niet van Anky of Scapa, maar dat intresseert me geen moer. Liever een merkloos dekje dat netjes past dan een merkdekje waarvan het meer dekje dan pony is.
Of dat op je dartmoor gaat passen is een kwestie van uitproberen, de ene pony heeft een langere rug dan de ander, de ene pony is breder dan de ander. Dat heeft ook veel te maken met of iets past of niet, heeft met het ras niks uit te staan
Dankje voor het reageren maar voor de volgende keer lees dan nog even goed het verichtje boven je!