Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:P sorry had het ene beetje snel getypt... 
dus dan niet he.. Njaa,, soms wel eens zonder zadel en hoofdstel naar een veldje 5 minuten misschien nog niet eens..
en dan kan ze daar gewoon grazen dus dat mini stukje stappen kan wel vind ik..
Ik heb ook niet het idee dat ze er last van heeft! Ik heb laatst nog een dubbelsprong van ieder 30 cm gesprongen en het ging haar makkelijk af!
marlinH schreef:Ja, dat kan en is eigen keus, niet dat ik wel rijd hoor op m,n vz shetje.. maar ik weeg 47 kg.. kan nog wel eigenlijk maar k ben te groot..dus dan niet he.. Njaa,, soms wel eens zonder zadel en hoofdstel naar een veldje 5 minuten misschien nog niet eens..
en dan kan ze daar gewoon grazen dus dat mini stukje stappen kan wel vind ik..
Shanna schreef:het is inderdaad eigen keuze of je je pony naar de kl*te wilt rijden voor je eigen lolletje, en ik persoonlijk vind dit zeer goistisch van de mensen die er dus voor kiezen dit te doen!
Maarja, dat moet jij dan maar weten..
marlinH schreef:shanna@ Van 1 keer in de week 5 minuten stappen met iemand van 47 kg vind ik nou niet echt een pony verkloten..Maarja, dat moet jij dan maar weten..
En als ik en de pony het nou niet erg vinden en we hebben dan een gezonde pony, dan zie ik ook geen probleem..
haha Shanna schreef:wie zegt dat jou pony het niet erg vind? en elke kilo te veel is en blijft een kilo te veel..