Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
madam schreef:Ja nu weten we het wel! denk dat het voor de poster ook niet leuk is om te horen dat het lelijk, zielig, vreselijk, stom er uit ziet, na 2 of 3 keer zeggen weten we het wel! ze laat nu de mannen groeien en met een tijdje is de oude ronnie weer terug
En vooral bij een shet moeten de manen lekker lang zijn of getrokken zijn maar niet geknipt.. Heb je het eigelijk wel vaker gedaan..
Sorry als het aanvallend overkomt maar het ziet er gwn niet uit .
ik zou ze graag laten groeien!

, de voorpluk enzo maar het kwam misschien wel wat voor zijn oogjes enzo?

Frozenstar schreef:Ronnie26 schreef:Ik heb vanavond Ronnie zijn manen afgeknipt omdat ik hem door zijn
best wel lange manen er een beetje onverzorgt uit vond zien.
Ik heb het met de schaar gedaan, dus het is nog niet zo heel mooi
als het een héél klein beetje aangroeit en wat boller gaat staan
dan vind ik het mooi.Ronnie26 schreef:Mensen.. Het is voor ronnie geen pretje lange manen te hebben.
Doordat hij dag en nacht een halsdeken draagt..gaan de manen aan
elkaar vast kleven. En dat is niet zo fijn. En als hij dan ook nog eens lange
manen heeft....
Je zegt 2 dingen trouwens.

Met manen vond ik hem veel mooier! Wat ontzettend zonde zeg...
_Marjolein_ schreef:Misschien moet ik de manen van mijn Fries ook maar knippen.. krijg ik ook zoveel reacties
Maar ik ken het probleem 'manendeken'. Ik laat mijn paard meestal 1 uur zonder deken lopen, dan hebben ze manen even wat frisse lucht anders worden ze verstikt.
Maar wat een heisa om een paar manen die geknipt zijn. Groeit wel weer aan hoor!
Maar gelukkig
.AikePeer schreef:Ik vind kortere manen bij een shet wel stoer staan, alleen denk ik dat je ze beter met een mesje korter had kunnen maken!
Dat ziet er iets sportiever uit...
Aah joh dat geknipte groeit er wel weer af.