Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ierepier schreef:Ik zal ook 's zo'n lint weten te halen, ben best benieuwd hoe zwaar Billie is namelijk.
lindsey schreef:Die ruiter van 95 kg valt keurig binnen die grenzen van de 20% als hij op een grote kwpn er rijd. Dat slanke meisje van 55 kg zit er echt ruim boven als ze op een shet rijd.
Karoliena schreef:Bij paardenrassen ligt het percentage gewicht wat ze kunnen dragen tussen de 12 en 15 % afhankelijk dus een beetje van bouw, denk aan Arabier tegenover KWPN-er.
lindsey schreef:Die 20% regeling is denk ik een hele goede regel om van uit te gaan. Dit houd dus in dat je tot max 40 a 45 kg op een shet kan zitten. Je shet extra dik laten worden zodat het 20% percentage hoger wordt is natuurlijk geen goed idee.
Valt mij wel op datzelfde meisjes die heftig verontwaardigd zijn dat ze met hun 55 kg niet meer op een shet zouden passsen.
Het o zo zielig vinden als iemand met 95 kg op een grote kwpn'er rijd. Want ja die persoon heeft dan zwaar overgewicht en moet nodig afvallen.
Het gaat er helemaal niet om of je zelf superdun bent of overgewicht hebt. Het gaat er om wat je paard kan dragen.
Die ruiter van 95 kg valt keurig binnen die grenzen van de 20% als hij op een grote kwpn er rijd. Dat slanke meisje van 55 kg zit er echt ruim boven als ze op een shet rijd.
karoliena schreef:Ohhh, her kosten ze maar 3 euro of zo
cruel_rider schreef:nudehorsebackride.com (ja,ja,ja,ja)bad girls on ponys[/url]
Alinda1305 schreef:want een shetje een kinderpony noemen is echt gelul ja misschien een lief klein shetje weet je hoe sterk ze kunnen zijn?? daar is geen kind tegen gewassen hoor
h