ik vind het wel een erg leuk idee! als het niet te ver is wil ik wel komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan deel je de kosten 
weet alleen niet oftie te diep is, hij wordt nl. ook gebruikt voor paarden die met marathon wagens erdoor moeten crossen enzo. We hebben ook nog twee andere parcoursjes waar normaal paarden met de wagen door crossen, maar mijn shet vind het ook leuk om te doen 
We hebben ook nog een bosvijver waar je heel leuk omheen kan sjezen en er is ook nog een soort springveldje
Tja en nog wel meer
Je kan er echt veel doen
worden vaak ook paarden evenementen georganiseerd, dus het is best wel aangepast aan de paarden zegmaar
Ijsbrand Chardon (ik dacht 4 voudig) Wereldkampioen mennen traint er soms ook wel is dacht ik
weet niet of jullie m kennen..

dravergekkie schreef:Ijsbrand Chardon ken ik wel
op meerdere locaties wedstrijden houden is mischien ook wel goed idee
Er is dus beperkte ruimte, maar het zou dus wel kunnen. DuckyMjöll schreef:@ Woplala, waar woon jij dan ong. ?
arme arme ik... Dennis schreef:Het maakt mij weinig uit. Ik doe alles met mijn pony's. Dresuur, springen, mennen(dresuur en vaardigheid).
Miss. kan ik een jurylid (dress.) regelen... Misschien als toevoeging spelletjes en misschien parade, met ruitertjes die er nog netjes opstaan. appelbolfan schreef:dravergekkie schreef:Ijsbrand Chardon ken ik wel
op meerdere locaties wedstrijden houden is mischien ook wel goed idee
ja, bij ons zou het (evt) ook kunnen (Diepenveen = Deventer = in Overijssel) maar dat ligt er weer aan hoe druk het wordt + wat er bij ons georganiseerd zou moeten wordenEr is dus beperkte ruimte, maar het zou dus wel kunnen.
Marijkjuh schreef:Even alles opschrijven:
- We hebben hier dus in Noord-Holland ( noord ) waarschijnlijk een locatie, bij Dennis
Degene die willen helpen zijn:
- Marijkjuh
- Dennis ???
- Denise Perla
Als je serieus mee wilt helpen en je hier in de buurt woont moet je je naam even toevoegen aan het lijstje.
Welke onderdelen doen we allemaal ?
- Dressuur ???
- Springen ( aan de hand ? ) ???
- Mennen ???
- Vaardigheid ???
Hebben we al materialen ?
Zou er eventueel een sponsor zijn ?
Is het een idee om verschillende wedstrijdjes door het land te organiseren ?
enz.
Oftewel er moet nog een heleboel geregeld worden
) of wordt het anders te veel?
)