zanakuzies schreef:hmm 7 juli zou ik dat redden? moet flink bijkomen wil ze in mooie conditie zijn.[ [url=m/cw0yXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt haar nog niet eens aan huis toch? Kijk eerst even hoe het zich ontwikkeld.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ymor schreef:zanakuzies schreef:hmm 7 juli zou ik dat redden? moet flink bijkomen wil ze in mooie conditie zijn.[ [url=m/cw0yXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt haar nog niet eens aan huis toch? Kijk eerst even hoe het zich ontwikkeld.
wil ook eerst kijken hoe ze het gaat doen! 

hihi
alleen met welke paardjes is nog even afwachten.... ligt er aan of merries drachtig raken en op tijd thuis zijn, en wat er in conditie staat... want momenteel is bijna alles hier nogal spekkig
linda2008 schreef:Jolanda, welke klasses heb je ingeschreven?
Machteld, wat leuk dat je man mee gaat doen!! Nog even en hij is nog enthousiaster dan jijhihi
Ik kom ookalleen met welke paardjes is nog even afwachten.... ligt er aan of merries drachtig raken en op tijd thuis zijn, en wat er in conditie staat... want momenteel is bijna alles hier nogal spekkig
stal_HD schreef:Ik denk dat ik ook kom met een paardje. Ik moet dan alleen nog wel even trainen. Twijfel nog lichtelijk, maar als ik kom kom ik gewoon echt voor de lol. Gewoon even heerlijk genieten en niets te hoeven. Even mijn zorgen vergeten.
mvdbijl schreef:stal_HD schreef:Ik denk dat ik ook kom met een paardje. Ik moet dan alleen nog wel even trainen. Twijfel nog lichtelijk, maar als ik kom kom ik gewoon echt voor de lol. Gewoon even heerlijk genieten en niets te hoeven. Even mijn zorgen vergeten.
Gewoon doen! Het gaat toch ook om de gezelligheid?![]()
Iedereen die nog mee wilt doen, vergeet je niet aan te melden. Dit kan nog een week! (t/m 9 juli)