NMPRS zomershow 2016!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:36

Sappos schreef:
Ik ben Blaze vergeten in te schrijven :')

Haha sukkel!!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:41

Had toen wel al ingeschreven romy omdat het echt tijd werd en ik anders helemaal niet kon gaan. Vervoer kan je tot de dag ervoor zoeken, inschrijven niet.

Langs de ene kant begrijp ik het. Ze moeten ergens een grens trekken. Maar langs de andere kant snap ik niet dat ik al een foutmelding kreeg. De schriftelijke inschrijvingen zijn ook nog steeds niet aangekomen door stakingen -O-

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:55

ik print ze gewoon uit en stuur ze per post ;)

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:03

jolandje schreef:
ik print ze gewoon uit en stuur ze per post ;)

Ja had ik ook gedaan, maar de post staakt hier :')

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:03

ojee, niet zo best dan -O-

Luna2006

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:06

nee haha! daarmee dat ik online wou proberen, maar dat lukte ook niet echt.

Opa ging sponseren maar dat gaat dus niet door. Hij vind het jammer dat ze het niet gewoon willen verwerken. En opsturen doet hij het niet.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:32

Balen luna!

Bij mij lukte het inschrijven zaterdagochtend nog wel...
Ik heb Mees en Cheveyo ingeschreven voor drie onderdelen... Kan dus niet meer terug, spannend!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:55

Je had dan beter even een mail kunnen sturen, dan zagen ze dat je nog optijd was. Wel jammer..

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:16

Het gaat weer een drukke, maar vooral super leuke dag worden!
We verwachten:
- 69 eigenaars
- 123 paarden
- 286 inschrijvingen
*\%/* *\%/* *\%/*

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:16

oooh leuk zeg, dat word weer gezellig :)

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:18

mvdbijl schreef:
Je had dan beter even een mail kunnen sturen, dan zagen ze dat je nog optijd was. Wel jammer..

Heb het op de nmprs zomershow pagina gevraagd maar ze willen er niets aan doen. Claudia heeft het ook nog voorgelegd omdat we een beeld gingen sponseren als ik kwam.

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:20

Sara wordt je nooit eens moe van je eigen rare verhalen?
Je hebt je op de 11e net voor middernacht opgegeven maar kreeg een error en na 12 uur heb je het maar opgegeven.
Vervolgens zijn je schriftelijke inschrijvingen niet aangekomen door stakingen :+ (dat wist je toen al?)
De post staakt..en sorry dat ik erover doorzaag maar soms moet ik gewoon op die berichten van jou reageren: en dan vindt je opa het jammer dat ze het niet gewoon willen verwerken? Maar wat moeten ze verwerken? Je kreeg toch een error en kon niet inschrijven en de post staakt(?) dus dan heeft het NMPRS toch niks ontvangen? Kun je ze moeilijk iets kwalijk nemen denk ik.

edit: gaaf Sophie, dat wordt weer een drukke dag!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:26

De brieven zijn woensdag al bij het postkantoor aangegeven. Vermits iemand wacht op zijn pakje dat dezelfde dag is verzonden kan ik dus kijken of het al aangekomen is ja.
Daarom heb ik het digitaal nog geprobeerd maar dat ging idd niet nee. Heb het dan gevraagd aan de showcomissie of ze binnen zijn omdat het niet lukte en dat is niet, en nog mogen ze paardjes niet meedoen terwijl ik wel de moeite doe om ze in te schrijven?

Snap goed dat hij vervelend is, je geeft niet elke show een sponsoring ter waarde van 150 euro. Maar dat gaat dus niet door. Verzenden het niet en vervoer rijd niet als jolie niet mee doet

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:38

Ik dacht dat je niet mee ging doen aan shows omdat het financieel allemaal niet haalbaar was ivm de hoge DA rekening van Appie? Kan je opa dan niet beter daar 150 euro voor sponsoren? Ik vind het niet meer dan logisch van het nmprs dat ze je inschrijving niet verwerken als ze niks hebben ontvangen. Je was gewoon te laat. Als ze jouw inschrijving nog gaan verwerken, had ik me ook net zo goed nog kunnen inschrijven.....

Ik doe zelf dus niet mee, maar ik kom jullie wel allemaal aanmoedigen :D

Sab, hahaha sukkel!!!

Wow Sophie, dat beloofd weer een mooie, drukke show te worden :D tof!!

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:40

Het spijt me Sara maar het NMPRS krijgt in deze het voordeel van de twijfel van mij.
Ik werk zelf bij een organisatie die de supervisie over oa hondententoonstellingen in Nederland heeft en ook daar krijgen we vaak genoeg mensen met allerlei verhalen en excuses, het is toch echt heel simpel hoor: als je voor een show wilt inschrijven staat daar een inschrijftermijn voor. Als de sluitingsdatum is gepasseerd dan houdt het op. Zorg dan gewoon dat je ruim op tijd inschrijft, dan heb je dit soort problemen ook niet en ga niet lopen zeuren dat jij de moeite doet om ze in te schrijven en jouw paardjes mogen niet meedoen :+

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:49

linda2008 schreef:
Ik dacht dat je niet mee ging doen aan shows omdat het financieel allemaal niet haalbaar was ivm de hoge DA rekening van Appie? Kan je opa dan niet beter daar 150 euro voor sponsoren? Ik vind het niet meer dan logisch van het nmprs dat ze je inschrijving niet verwerken als ze niks hebben ontvangen. Je was gewoon te laat. Als ze jouw inschrijving nog gaan verwerken, had ik me ook net zo goed nog kunnen inschrijven.....

Grootouders betalen ook de inschrijving van maylinn in de klasses. Ze weten hoe ik baalde dat ik geen shows kan doen en ik wss toch nog 2 paardjes moet verkopen voor probleemloos de kosten te kunnen betalen. Dus hebben ze gezegd dat ze het wouden betalen, brieven vorige week nog op de post gedaan. Anders had ik zeker niet mee kunnen doen, en had ik ook niet equus (verjaardags cadeau van een vriend) kunnen doen.
Jolie heb ik zelf ook ingeschreven voor de nieuwe eigenaars, maar die betalen dat zelf en wouden rijden. Maar gewoon om te kijken zien ze niet echt zitten.

Ik baal der heel erg van dat het gewoon niet aangekomen is. Ik ben altijd goed optijd met mij in te schrijven (merriekeuring is inmiddels ook al op de post gegaan vandaag). Normaal komt het na 2 dagen, max 3 dagen aan bij NMPRS en nu dus niet.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:51

So be it... Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Het NMPRS valt in deze niets kwalijk te nemen als je het mij vraagt.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:18

zo dat zijn veel paardjes! leuk :-)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:22

Ik vind als je dan besluit om zo laat in te schrijven, om welke reden dan ook, dat het stamboek inderdaad geen schuld heeft hier.

Wat super leuk dat er zo veel inschrijvingen zijn! :):) zin in!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:06

Sophie_mini schreef:
Het gaat weer een drukke, maar vooral super leuke dag worden!
We verwachten:
- 69 eigenaars
- 123 paarden
- 286 inschrijvingen
*\%/* *\%/* *\%/*

Dat zijn mooie aantallen!

Sara, volgend jaar beter!

Hahaha lekker bezig Sabine! Weet jij trouwens of Kjani witte benen heeft of niet? Ik twijfel zo haha, soms lijkt het van wel maar dan weer van niet :')

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:07

Oh wat leuk zoveel mensen en paardjes!

Heb er echt al zoveel zin in. Vandaag de spullen voor onze "verkleedpartij" voor de theaterklasse binnen gekomen. Dus lekker aan de gang met de naaimachine. Denk (hoop :P ) dat het heel leuk wordt.

Lijkt me vooral ook zo leuk om alle andere kleine paardjes te zien, en om mensen tegen te komen die ook een kleintje hebben.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:41

Mijn leraren op de middelbare school en later in het hoger onderwijs zeiden altijd al. Het is je eigen verantwoordelijkheid als je iets in moet leveren dat het op tijd er is. Als de bus niet rijdt, je geen internet hebt of welk ander excuus dan ook is dat niet hun verantwoordelijkheid. En dat is in dit geval net zo.

Ik vind het bijna chantage om te zeggen jammer dat we niet mee mogen doen anders hadden we een beeld gesponsord.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:46

Omdat de brief niet toekomt heb ik via internet geprobeerd. NMPRS is op vrijdag en zaterdag niet open voor evt bellend inschrijven.

Is geen chantage, het raakt niet daar. Heb niemand die rijd als ik niet mee doe, en per post gaat het stuk. Gaat ook niemand in de buurt. En tis ook gewoon jammer dat als iemand iets sponsort die niet kan zien wat de reactie is.

Tis niet dat ik hun beslissing niet snap hé, daar niet van. Ik weet ook dat als de tijd voorbij is, dat hij voorbij is.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:11

Via telefoon kon je ook niet opgeven. Ik heb het via de mail gedaan.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:33

is er dit jaar weer zo'n leuke verloting eigenlijk?