Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neee doe maar niet.. Mariett schreef:@dunja_11 ik vind het juist altijd heel erg netjes als ze dat doen! Mijn pony is er ook niet bang voor, maar sommige paarden zouden van een onverwachtse sprong van een hond toch best kunnen schrikken. Dat de eigenaar dan even de verantwoordelijkheid neemt en zijn hond goed in de gaten houdt vind ik erg fijn!
Bovendien zijn sommige honden doodsbang voor paarden, heb ik ook al eens gemerkt.
(en natuurlijk kunnen die mensen ook niet weten dat de pony's niks doen, ik neem het hen ook niet kwalijk ofzo!
)
(lees: hond hángend in z'n tuigje richting paard, eigenaar die ongeveer in een hoek van 45 graden aan z'n hond hangt en ZIT ZIT ZÍT roept; wij zijn dan ook wel erg flauw door, na het passeren van de hond, uitgebreid "goeoeoeoedzoooo, braaaaaaf" tegen onze pony's te zeggen.) Hilary schreef:Ik vind het ook fijn als de hondeneigenaren even de hond bij zich halen en aanlijnen. Het eerste stuk bos bij ons is losloopgebied, dus ze mogen los. Erg netjes als je dan even je hond aan de kant van het pad zet om te laten wachten. De ene hondeneigenaar is daar echter beter in dan de andere(lees: hond hángend in z'n tuigje richting paard, eigenaar die ongeveer in een hoek van 45 graden aan z'n hond hangt en ZIT ZIT ZÍT roept; wij zijn dan ook wel erg flauw door, na het passeren van de hond, uitgebreid "goeoeoeoedzoooo, braaaaaaf" tegen onze pony's te zeggen.)
dunja_11 schreef:Bij die personen ben ik inderdaad wel blij dat ze ze even aanlijnen
zal niet de eerste keer zijn dat een venijnig achterhoefje doel treft
elinebakker schreef:Het meest hilarische vind ik als mensen met een uiterst vrolijke hond heel angstig met een groooooooote boog om mij en de pony's heen lopen. Staatsgevaarlijk die fluffy shetlanders
Laatst ook iemand gehad 'ja sorry ik aai ze niet hoor, ik kom niet in andermans persoonlijke ruimte'

_Floortje schreef:Hier hebben ze wel eens gevraagd of 'ie een hondenkoekje mochtNeee doe maar niet..
Pony vrat het koekje overigens niet; nam het aan, spuugde het uit en trok daarbij een hilarische kop.
(wel nog van ver af) 
)
alleen maar leuke reacties maar misschien dat het ook wel komt door zijn gave vacht

maar hij krijgt nog x een foto verhaal in de penny
Mariett schreef:Wat leuk dat je pony in de Penny staat, pinkie87! Heeft hij er al eerder in gestaan? Ik herken hem ergens van, haha
Ik denk eigenlijk dat ik ook een opmerking gemaakt zou hebben als ik jouw shettie zou zien, EskeGirl! Helemaal omdat je hem (zoals het lijkt) goed traint. Het is zo'n schattig dier! Haha
). En inderdaad heel schattig