Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pris87 schreef:Dat geeft me wel een idee, ik ga kijken of ik een klein iemand kan vinden die alle gangen kan rijden hoe makkelijk d'r dat afgaat. En anders of ze een lesklantje heeft die d'r voor kan rijden. Dat wordt bij "grotere" rijpaarden ook gedaan, dus waarom nu niet. Stom dat ik daar nou niet eerder op kom
. De vraag is: Gun je 'm iemand voor iets minder? Dat kan je altijd proberen natuurlijk!
)
Voor een simpele rijpony betaal je al snel het dubbele. Natuurlijk zijn er goedkopere shets en b-pony's te vinden. Je schrijft dat je dochter en jij allebei een klik hebben met dit dier. Dan zou ik hem persoonlijk niet voor een paar honderd meer of minder in de aanschaf laten staan. ruitje schreef:Ik had wat jij omschreef, een ruintje. Met sulky tuig en zadel voor 800 te koop staan.
Werd platgebeld en er werden zelfs mensen boos dat hij verkocht was.
Echt brave kinderpony's? Die raak je als verkoper gewoon altijd kwijt. De vraag is: Gun je 'm iemand voor iets minder? Dat kan je altijd proberen natuurlijk!
. Nu is ze misschien nog aan de kleine kant maar kinderen groeien snel en binnen een klein jaar kan dat aan de kleine kant misschien zelfs al nipt zijn
.
.
. Enkel zou ik er wel op staan dat voor die prijs de hoeven nog gedaan zijn voor verkoop en dergelijke maar dat ben ik
. pris87 schreef:Ik ga morgen bij nog een shetje kijken, het kan nooit kwaad om verschillende te bekijken. Lijkt me ook een heel leuk beestje. Beetje vergelijken.
pris87 schreef:Ik ga morgen bij nog een shetje kijken, het kan nooit kwaad om verschillende te bekijken. Lijkt me ook een heel leuk beestje. Beetje vergelijken.