Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oomens schreef:Hoe kan een shet überhaupt zichzelf aantikken? Shetten zijn toch van die wandelende buikjes op korte pootjes, waarbij de buik zo groot is en/of de pootjes zo kort dat het arme beestje zich wel heel raar moet opvouwen willen de achterhoeven een beetje bij de voorhoeven in de buurt komen?
zo zien die van mij er toch echt niet uit hoor! Vooral mijn hengstje kan flink bewegen oomens schreef:Hoe kan een shet überhaupt zichzelf aantikken? Shetten zijn toch van die wandelende buikjes op korte pootjes, waarbij de buik zo groot is en/of de pootjes zo kort dat het arme beestje zich wel heel raar moet opvouwen willen de achterhoeven een beetje bij de voorhoeven in de buurt komen?

oomens schreef:SindyKaya schreef:Wat voor beeld heb jij van Shetlanders
We hebben het hier niet over hangbuik zwijnen hoor..
Nee, geen hangbuikzwijntjes, maar gewoon van die grasmaaipony's die mensen erbij zetten wanneer ze hun paard niet alleen willen houden.
) Ik heb besloten dat ik alles 1 voor 1 op de markt ga zetten , dus wat klaar is gaat online , zodat ik rustig de rest kan gaan uitproberen. Over de frontriemen zit ik nog te twijfelen. Wat vinden jullie? 
maralyn schreef:Ik reageer even voor een vriendin van mij. Die heeft een shet van 88 cm.
Tuigage is niet makkelijk te krijgen. Tenminste, wat goedkopers. Ze zit algauw rond de 400 euro.
Hoofdstellen is heel moeilijk.
Maar ook inderdaad dekens, peesjes, maar wat dacht je van bitten.
Wij zijn nogsteeds druk met haar op zoek, om een passend menbitje te vinden.
Het is allemaal te dik (gewoon 12 mm is gewoon te dik voor dat bekkie) of je gaat alweer over
naar een trensje. En voor het mennen, wil ze dat liever niet. En dat mag, want dat is eigen keuze.
Maar ook tuigage moet met een gaatjes tang worden aangepast. Omdat het allemaal gewoon net te groot is.
Zo ontzettend jammer!
Zeker animo voor, mits de prijs er naar trekt.