Wat je zeg over die prijzen van 20 en 40 euro kan wel zijn. Maar dat zijn shows voor enkel AMHA paarden. En dus zou het voor die mensen WEL nuttig zijn om lid te worden.
Dat is toch wel een heel erg groot verschil denk ik.
Ik vind wat je zegt bovendien best wel beledigend naar de mensen met niet-AMHA paardjes die om wat voor reden ook geen AMHA hebben.
Ten eerste kan niet iedereen een kudde AMHA-paarden kopen. En niet iedereen heeft nood aan iets wat je in dezelfde kwaliteit voor minder kan krijgen om toch je passie uit te kunnen voeren.
Die mensen zijn blij dat ze eens aan een ICAMH show kunnen deelnemen. Die tot vorig jaar betaalbaar was. Ik weet natuurlijk ook niet wat er dit jaar ineens zoveel extra geld kost als er ook al een jurylid is afgevallen.
Het is niet alleen 2 euro per reeks en per paard. De stallen zijn duurder geworden om te huren, 10 euro huur betalen voor 3 hekjes (volgens mij is dat hier bij de gemeente niet zo duur). Het lijkt misschien klein, maar het loopt wel op.
Ik ga natuurlijk niet de portefeuille nakijken van ICAMH, maar het is toch wel veel ineens in 1 jaar.
Ik moet zeggen dat ik op andere shows (en dat zijn er ook veel hoor, het is niet dat we nergens met onze paardjes terecht kunnen dat we gedwongen zijn AMHA te kopen) evengoed goed ontvangen wordt en dat is dan toch meestal ook netjes georganiseerd. En een stuk minder duur.
Natuurlijk ga je nu denken 'ga dan lekker naar die shows'. Alleen gaan er dan wel minder deelnemers zijn en, oei, nog minder centen in de portefeuille. Want zoveel mensen die 'maar' een NMPRS of BMP en Shet hebben kwamen juist naar de Spring Fling omdat het zo fijn is, een show waar iedereen op gelijke hoogte gewaardeerd werd.
is het al bijna april??