Op de afgelopen vergadering zijn trouwens de nieuwe regels door gevoerd voor het ICAMH punten systeem. Deze staan samen met de vernieuwde puntenstand inmiddels online op de ICAMH website.
Eponastable
Geplaatst: 19-03-13 12:19
Kaisa schreef:
Op de afgelopen vergadering zijn trouwens de nieuwe regels door gevoerd voor het ICAMH punten systeem. Deze staan samen met de vernieuwde puntenstand inmiddels online op de ICAMH website.
Staat denk ik een typfout, moet het niet ExCluded zijn ipv Exluded?
Oh das fijn! En idd heb via Sappos ook de castratie van Mani laten doen onder locale verdoving, ging echt super geen risico's en hebben echt niet geleden, kan het echt aanbevelen!
Linda ja hij is goed he. Ik had ook geinformeerd bij de dierenarts en die wilden het per se liggend doen, ik stond erop dat t niet liggend gedaan werd en dat deden ze niet. Nou dan deze man maar, is daarnaast ook nog vele malen goedkoper. Het is ook zo'n simpele ingreep. Nu zijn mijn paarden een stuk groter dan het doorsnee minipaardje maar ik wilde geen risico met narcose en opstaan enzo
Ik heb hier een castreur en geen dierenarts voor het castreren. Scheelt qua geld en gebeurd gewoon met een normale verdoving en praampje op zijn neus om hem af te leiden tijdens het snijden. Binnen kwartiertje is hij klaar ofzo
heej, missien een beetje vage vraag maar ik snap niet zo heel veel van dat inschrijfformulier. is de eerste keer dat ik uberhout mee doe met een show, had het zo druk gehad dat het inschrijven me erbij door is geschoten dus dat moet nu nog even snel. Maar wat moet je nou precies in vullen alles ? en wat wordt er bedoelt met billing name???
hoop dat iemand mij dit iets duidelijker kan maken.
marschwood
Geplaatst: 03-04-13 17:40
billingname is de naam van degene die de rekening moet/wil hebben. verder naam van het paardje en evt stamboek of registratienr.bv amha/nmprs/nas en welke klasses je mee wilt doen,of het een merrie,hengst of ruin is met het geboortejaar en natuurlijk je eigen naam en adres. als je gaat betalen ook je naam vermelden als er een andere naam op de bankrekening staat. hoop dat je er nu wat mee kunt
De billing name hoeft alleen ingevuld te worden als deze anders is dan de eigenaar/lessee die daar links van is aangegeven. Achter een rubriek nummer en naam nog eventjes de naam van de handler invullen (voor een jeugd een geboorte datum) en dan is de 1ste pagina klaar. Complete inschrijfformulier (2 paginas) uitprinten, 2e pagina ondertekenen en dan opsturen naar het show secretariaat (via e-mail of normale post). Op de 2e pagina staat ook alle betaal informatie voor je inschrijving
Pff zit ook nog even mijn nek te breken hier voor de inschrijving. Heb Jewel toch bij me dan en dacht laat ik de halter nog maar eens doen. Wat is wijsheid. Altijd gemeten op 32" kan ik dan under en icl 32"of moet ik dan 32"tot 34'
Voor zaterdag avond is er een gezellige barbecue geregeld! Mocht je hier aan mee willen doen en nog geen formulier hebben ontvangen via de e-mail, geef mij je e-mail adres door en dan stuur ik je het berichtje door.
jolandje
Geplaatst: 09-04-13 15:20
ik heb mijn inschrijving gisteren op de bus gedaan, hoop dat het op tijd is hoe gaat dat met betalen? moet je dat gewoon zelf overmaken? of krijg je eerst een rekening?
De inschrijving heeft als tijd 'stempel' de datum van gisteren nodig. Per e-mail dus voor 23.59 en via de post dus gewoon een stempel van 8-4
Betaling is inderdaad gewoon overmaken. Wel zit er een rekening op de envelop wanneer je deze ophaalt op het secretariaat na het meten . En anders mij (penningmeester@icamh.com) gewoon een e-mail sturen