Alfi2010 schreef:Ik zie nu overigens in een ander topic dat je de beide ponies voorstelt als je eigen ponies. Zijn ze nu wel of niet van jezelf?
Nee officieel niet, maarja ik ben de enige die bij ze komt en alles betaald,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
romyxmax schreef:Alfi2010 schreef:Ik zie nu overigens in een ander topic dat je de beide ponies voorstelt als je eigen ponies. Zijn ze nu wel of niet van jezelf?
mika11 schreef:Alfi2010 schreef:
Maar jij bent pas 13, waarom doe je dat?
Zoveel geld kun jij toch niet verdienen, of gaat al jouw zakgeld daarheen of zo?
BobbieLover schreef:@Romymax..
Goed wat je doet voor de pony's..
Op een of anderen manier zou ik hem maar castreren..
en wat de eigenaar ervan vind *geen idee* maar jij zorgt NU ook voor hem!
voor zijn wei, het bekappen etc..
dus waarom zou jij hier niks aan mogen doen? jij bent momentueel de 'eigenaresse' die zich stoort aan DIT probleem.. ik wet dat het castreren een hele boel werk zou schelen.. vervolgens moet je gewoon beginnen met een heropvoeding !
romyxmax schreef:BobbieLover schreef:@Romymax..
Goed wat je doet voor de pony's..
Op een of anderen manier zou ik hem maar castreren..
en wat de eigenaar ervan vind *geen idee* maar jij zorgt NU ook voor hem!
voor zijn wei, het bekappen etc..
dus waarom zou jij hier niks aan mogen doen? jij bent momentueel de 'eigenaresse' die zich stoort aan DIT probleem.. ik wet dat het castreren een hele boel werk zou schelen.. vervolgens moet je gewoon beginnen met een heropvoeding !
Ik ga komende week denk ik gewoon even met de eigenaar praten, hopelijk komen we er samen uit (:
BobbieLover schreef:romyxmax schreef:Ik ga komende week denk ik gewoon even met de eigenaar praten, hopelijk komen we er samen uit (:
Ja inderdaad gewoon doen!
Hoop dat jullie er 'samen' uitkomen
succes

) toen de balk van de sprong afghaald en 2 balken naar de sprong gelegd en geoefend met stilstaan daartussen, ging ook toppie
hopelijk blijft ie zo ....