Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tessyke schreef:shetters gaan idd voor een schijntje weg naar iedere gek die het in zijn hoofd haalt...
Ik ken iemand die er net ook 1 heeft gekocht voor haar dochter (uiteraard een hengstje) en de paardenkennis ligt onder het niveau penny dusja....
Ollie23 schreef:Straks zitten niet alleen de katten en hondenasiels overvol, maar kunnen we ook een Shettenasiel gaan opstarten
justin4ever schreef:Joh ze worden bij ons nog wel in grote getale gratis aangeboden (handelaar) laat staan tien euro betalen
Dus wie nog gezelschap zoekt, pb me
ben ook wanhopig op zoek om goeie tehuizen te vinden maar tis niet makkelijk, zon oud bokje wat er loopt is zo lief dat je er medelijden mee krijgt.
Je raakt er gewoon niet vanaf majah kan ook niet alles zelf houden helaas.
Nee ze zijn waard: Wat een gek ervoor geeft.
De mijne koste 30 euro, met goeie stamboekpapieren
En ik zat toen voor een hengstje een jaar geleden al redelijk hoog voor de markt.
mika11 schreef:Ja, het kan gerust.
Mijn neef is schapenhandelaar en nu al 2 jaar geleden, stond er een shetje vastgebonden aan de wagen met zijn gekochte schapen.
Die shet zat plotseling bij de koop in.
Mijn neef heeft de shet ook weer weggegeven want hij kon er ook niks mee.
Hartstikke sneu natuurlijk voor zo'n dier, ik heb ook geen idee waar hij uiteindelijk terecht gekomen is.
Ik denk bij de slager.
Rosanna schreef:Ik had onlangs een shetlander te koop voor een normale prijs, omdat mijn dochter de overstap maakt naar een B-pony. Die shet is echt een goede rijpony, lekker snel, fijn in de mond. Maar nu mag deze shetlander naar een droomadres hier in de buurt, waar ze het zo geweldig goed gaat krijgen, bij mensen waar we elke week komen, dat ik de pony heb weggegeven. De wetenschap dat ze zo goed terecht komt, is voor mij die paar honderd euro die ik anders gekregen zou hebben, echt wel waard.
HorseyDude schreef:Bij mij kunnen ze in ieder geval niet terecht... balkonnetje... of ik moet elke dag groentesoep klaar hebben staan?