Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maresie schreef:Lara_Silver schreef:Te zwaar. Maar een mentaal gezond mens hoort zelf te kunnen bedenken dat beiden gewoon absoluut not done zijn.
Te is zeker not done, maar het is jammer dat een ander altijd beter weet wanneer het TE is!

maresie schreef:Ieder met een gezond verstand begrijp ook wel dat als je te zwaar bent je niet op een shet moet gaan zitten
En die dit niet begrijpen hebben geen gezond verstand en zeker geen verstand van paarden
Maar dit was ook niet de bedoeling van de uitdrukking TE

maresie schreef:Als mijn shet het niet fijn vind zo hij dit zeker kenbaar maken,en ik denk dat als je je shet goed kent dat je zeker zou merken als hij het niet meer fijn zou vinden
En die van mij gaat echt niet met zijn oortjes naar voren lopen als hij last van haar heeft
Mijn verzorgstertje was eerst nog een klein huppeltje en deed springen, dressuuren, en buitenritjes
Nu word ze groter en rijd ze alleen nog buiten, maar ze doet ook VD, ze fietst met hem, longeerd en laat hem vrijspringen
Dus ik denk dat je naar combinatie moet kijken en niet alles over een kam moet scheren
Miepie77 schreef:te zwaar kan echt niet maar te groot dat maakt niet uit, veel westernrijders zien er niet uit en toch houd het ponietje ze prima, zelfde voor IJslanders, taaie diertjes
yfkelover schreef:Mijn dochter is 1.60 maar weegt maar 45 kilo en Lilly is een grote shetlander van 1.10 m en aan de stevige kant
.