Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Als je het makkelijk wilt en niet zijn hele stamboom wilt uitpluizen heb ik die wel voor je.
En dat is echt een stikbrave pony. Laat daar de kindertjes van de camping op rijden als ze niet te groot zijn.
Meavey schreef:Mijn merries Peaches en Dance gaan zowiezo naar Libertymeres Velvet Buckeroo.
Daisy grote kans dat die weer naar Circle S Painted Vegas gaat ben nu al heel benieuwd naar die combi.
En Fire heb ik wel een paar op de lijst maar wie weet wat ik nog tegenkom mits het LWO negatief en bij een stamboek is/word ggk.
ilse_89 schreef:Tuurlijk heeft iedere pony z'n eigen punten die verbeterd kunnen worden.
Als ik zelf 1 of 2 merrie's zou hebben om te dekken zou ik ook zeker naar deze punten kijken.
In mijn situatie met zo'n aantal merrie's is het gewoon te duur om al mijn merrie's naar een hengstenboer te brengen
en door verschillende hengsten te laten dekken.
jolandje schreef:Meavey schreef:Mijn merries Peaches en Dance gaan zowiezo naar Libertymeres Velvet Buckeroo.
Daisy grote kans dat die weer naar Circle S Painted Vegas gaat ben nu al heel benieuwd naar die combi.
En Fire heb ik wel een paar op de lijst maar wie weet wat ik nog tegenkom mits het LWO negatief en bij een stamboek is/word ggk.
is fire lwo+ dan?

Dennis schreef:Hier is nu alles leeg. En blijft dat komend jaar 99% zeker ook.
Heb wel genoeg leuke ideeen, daar ligt het zeker niet aan.