Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happinez schreef:stal_dolisa schreef:sommige mensen moeten ook werken vandaar dat ik nog niet gereageerd had,
iris heb ik niet eens zo heel lang gehad en kwam bij mij ook in slechte toestand.
ze is bij mij ook meerdere malen ontwormd en ik ben het zeker met je eens dat de hoefsmid moest komen en ergde mijzelf ook al omdat hij me al een paar keer had laten zitten.
Ik heb de dames bij je opgehaald![]()
Dan maar Benthe, Want deze heb jij in goede toestand gekocht bij de vorige eigenaren Gea.
Ik heb namelijk veel contact gehad ( en nog ) met de mensen waar ze vandaan kwam en waar haar nakomelingen nog lopen.
Ik zal de rest eens bijlezen.
Maar wat is je excuus hiervoor ?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
stal_dolisa schreef:dat was een oud account ja ,ik wou graag het account van mijn stalnaam dat is tog zeker niet verboden
en het maakt mij ook niets uit wat een ander er van denkt ik weet zelf hoe mijn paardjes erbij staan en ik ben gek met ze ,ze komen hier niets te kort en ook weet ik waarom ik voorig jaar een paar paardjes weg moest doen
Aryana schreef:Jeetje, hoe het verhaal ook zit, iemand zo openbaar door het slijk halen vind ik erg grof. En in het geval dat er geen kwade opzet van ts in het spel is maar door omstandigheden zelfs erg schadelijk. Een verhaal kan twee kanten hebben. Maar het lijkt me dat er wel genoeg is gedaan door de dierenbescherming erop af te laten sturen.
Ymor schreef:Aryana schreef:Jeetje, hoe het verhaal ook zit, iemand zo openbaar door het slijk halen vind ik erg grof. En in het geval dat er geen kwade opzet van ts in het spel is maar door omstandigheden zelfs erg schadelijk. Een verhaal kan twee kanten hebben. Maar het lijkt me dat er wel genoeg is gedaan door de dierenbescherming erop af te laten sturen.
Zou jij er ook zo over denken als je een pony verkoopt aan deze mevrouw en er dan later achter komt hoe ze is? Of dat je op een advertentie af komt en de pony's onder erbarmelijke omstandigheden ziet staan?
Hoe kan er in vredesnaam geen kwade opzet bij TS zijn? Ze wordt er op gewezen door DB en nog gaat ze door!!! Normaal zou ik het geheel met je eens zijn en een verhaal kan twee kanten hebben. Maar in dit geval is dat gewoon niet zo. De situatie die hier is beschreven door Bassenque en Happinez is realiteit.
Mensen die dieren leed aandoen vind ik persoonlijk het ergste wat er is. Dieren hebben zelf geen stem en daarom moeten er mensen zijn die voor ze opkomen. Op een forum door het slijk halen vind ik het minste wat er gedaan kan worden in zo'n geval. Van mij mogen ze aan de hoogste schandpaal worden gebonden.
Aryana schreef:Ik vind de tekst en uitleg van ts van gisteren 22:07 uur niet onaannemelijk.
En over dat ze liegt dat ze meer dan 1 acount heeft vind ik kul, die eerste acount is tenslotte verbannen dus kan ze niet meer gebruiken, dus heeft ze nu nog 1 acount.
Aryana schreef:Happinez schreef:Dat hebben ze ook gedaan Aryana
Wat hebben die dan precies gedaan?
Citaat:dat de DB meerdere keren bij jou op de stoep heeft gestaan en die jou verschillende sancties hebben opgelegd
Dustinlover schreef:Als je Benthe en Iris toch ziet van de foto dan zie je toch zelf wel dat het verwaarlozing is of ben ik nou zo gek...
lifaya schreef:Aryana schreef:Ik vind de tekst en uitleg van ts van gisteren 22:07 uur niet onaannemelijk.
En over dat ze liegt dat ze meer dan 1 acount heeft vind ik kul, die eerste acount is tenslotte verbannen dus kan ze niet meer gebruiken, dus heeft ze nu nog 1 acount.
een acount word niet voor niets verbannenDenk je dat je dat als bokker zelf kan doen?
Nee, dat krijg je als je de bokt-regels overtreed
en dan is het NIET de bedoeling een nieuw acount aan te maken. Je mag elk jaar volgens mij 1 x vragen aan het beheer of ze je terug willen, zoniet, pech.