Ik rijd niet op mijn shet dus heb geen rij foto's Ik doe wel VD is ook goed he? Kareltje Sorry krijg hem niet in img xd.
roxy_ZharaX schreef:nieuw setje van de wintercollectie 2011 brdekje omg!dat halstertouw!wat ben ik toch penny
esmee_2001 schreef:@karellover wat leuk echt harstikke schattigIk zit het topic door te lezen en je zegt bij iedere post 'schattig'
StillAngel schreef:esmee_2001 schreef:@karellover wat leuk echt harstikke schattigIk zit het topic door te lezen en je zegt bij iedere post 'schattig' klopt maar ze zijn ook allemala z\schattig
ik koest hier spontaan van lachen echt leuk[/quote]Tsja, erg he! En dat arme paard laat het gewoon maar toe...
Het diertje moest eraan geloven! Hij was er ook totaal NIET van onder de indruk, maar zijn gezicht spreekt boekdelen.
Onderweg naar oma toe, broertje was snel achterop gesprongen zodat hij niet hoefde te lopen,luiwammes
Allemaal leuke foto`s!Waar halen jullie toch allemaal passend spul weg? Ik ben al een eeuwigheid op zoek en kan niet vinden wat ik wil!Het enigste wat we hebben is een halstertje dat goed past en meer nog niet (tot op heden!)