ohw, dan doe ik ook mee <:D een blij hoofd met een hoedje op
Bimmetje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-11 17:59
ja graag femke!!! (met je blije hoofd met hoedje whahaha)
Arvanti_haf
Geplaatst: 05-02-11 18:13
blij hoofd met een hoedje
Arianne
Geplaatst: 25-05-11 11:09
Nog een maandje om in te schrijven mensen!!!
De inschrijvingen komen nu geleidelijk binnen en gezien de reacties van mensen uit die regio hopen we op zoveel deelnemers dat we in twee banen kunnen gaan keuren. Ik kreeg de vraag of er met bordjes gekeurd gaat worden, maar dat is NIET het geval. Dus er gaat gewoon op de officiële manier gekeurd worden. Ook de dagindeling zal de standaard indeling voor nsps-keuringen worden. Dus: veulens, enters, twenters, driejarigen, 4 jaar en oudere pony's en tot slot natuurlijk de kampioenschappen. Hoewel we nog even moeten overleggen of de veulen- en jeugdkampioenschappen ook pas aan het eind van de dag zijn of al na afloop van de veulen- en jeugdrubrieken. Als ik dit weet, laat ik het nog even weten hier. Er zullen ook weer foto's gemaakt gaan worden.
Zo, zijn jullie hopelijk weer bij
Ies_
Geplaatst: 24-06-11 14:31
Een beetje oud topic zie ik! Maar had toch een aantal vragen. Ik las op een bladzijde hiervoor dat hengsten niet mee mochten doen? Maar je kon gewoon kiezen uit merrie/hengst/ruin. (Ik heb me ook opgeven met mijn hengstje) Enn, wij dachten toen we ons opgaven dat het een premiekeuring zou zijn, maar ben er nu achter dat dat niet zo is haha. Ik doe alsnog mee, maar wat houd het dan precies in? Wat doe je die dag en wat 'keur' je? Ben heel benieuwd!
hengst enters mag altijd wel en twenters geloof ik ook nog. verder moet je het gewoon zien als een premiekeuring, maar dan voor de lol en ervaring, en een stukkie gemoedelijker. Het niveau is eigenlijk wel hetzelfde hoor! Vooral ervaring opdoen, elkaar helpen en het gezellig hebben met elkaar! En samen genieten van je hobby! vul maar aan als ik iets vergeten ben
Arianne
Geplaatst: 24-06-11 14:58
Helemaal waar Femke, gewoon een mooie ervaring en voor de beestjes (en jezelf ) is het leerzaam. Niveau is zeker hetzelfde of misschien wel hoger; veel mensen nemen hun betere pony's mee naar zomerkeuringen.... De juryleden zijn gewoon de officiele juryleden die je ook tegenkomt op de premiekeuringen; leerzaam als je nog wat wilt vragen aan zo'n jurylid. Die staan er op zulke dagen ook zeker voor open.
Wanneer heb je je opgegeven? Op premiekeuringen worden inderdaad ook hengstjes van 1 en 2 jaar toegelaten, maar op de zomerkeuring alleen hengstveulens. Dus geen oudere pony's. Laat maar even weten, evt. via pb. Dan check ik het even bij degene die de inschrijvingen bijhoudt.....
We gaan zeker richting 150 deelnemers en keuren dus in 2 ringen. Ook hebben we Leontien Ruissen 'gestrikt' als fotografe, dus mooie aandenkens zijn daar zeker te maken
Ik weet even niet wanneer ik me heb opgegeven, kan het nu ook niet opzoeken, staat op de computer van m'n vriendin, in elk geval word ie morgen 1 jaar. En zijn ballen zijn nog niet ingezakt en reageerd ook niet echt op hengstige merries haha.
Naja klinkt gezellig & leerzaam! Dus super! Dankejwel!
Mm maar dit laten ze wel weten of niet? Want hij is al opgegeven, dus zou een beetje vreemd zijn als ik daar met hem sta en dan hoor dat ie niks mag doen!
Bimmetje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-11 11:53
dat krijg je vast nog wel te horen van arianne. Alleen hengstVEULENS mogen wel komen op de zomerkeuring. Op premiekeuringen mogen idd wel hengst enters en twenters mee doen.
Vanavond vergadering gehad en we hebben er superveel zin in. Het is niet te geloven, maar we hebben maar liefst 256 inschrijvingen!! En echt goede pony's, dus wat willen we nog meer? Lekker weer natuurlijk, en er dan een supermooie dag van maken!
zo, dat is gaaf zoveel!en als er dan toch alecht weer moet komen, doe het dan maar weer na afloop, als NET alles binnen is, net zoals vorig jaar! Dat was zo mooi!
Haha, ja, daar hebben we een abonnementje op; direct na afloop een flinke regen- of zelfs onweersbui Maar we gaan dit keer voor een heeeeerlijk weertje. Duim duim.
Bimmetje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-11 09:20
Ik wil ook mooi weer Heb er zin in het is bijna zover!
Arianne
Geplaatst: 20-07-11 10:53
Het wordt volgens mij echt geen mooi weer Grrrrrr. We gaan vrijdag opbouwen, dus dan ook pas beslissen of we binnen of buiten gaan keuren. Ik hoop zo dat het meevalt. Was gisteren al bij iemand die juist echt hoopte op rotweer; buiten gaan de manen van zijn pony's omhoog waaien Pietje precies is dat (met werkelijk schit-te-ren-de pony's , dus hij mag kritisch zijn haha)