Discussies zijn niet slecht, daar kan je echt veel van leren. Ik denk dat iedereen het beste met zijn dieren voor heeft en wij willen mensen bewust maken van het fokken met shetten. Helaas ben ik al 4 jaar achtereenvolgend naar de Zuidlaarderpaardenmarkt geweest en het ras wat je daar het meeste ziet is de Shetlander. Dat is zo zonde want er wordt maar lukraak aangefokt. Daarom zou het zo mooi zijn als de TS zegt wacht eens daar wil ik niet aan meewerken dus ik koop een veulen/fok met een gekeurde hengst
Hilbrand
Geplaatst: 13-01-11 20:26
waar gaat het allemaal over?TS vroeg alleen maar welk hengstje jij de merrie zou laten dekken .Krijg je een heel gezeur over een ander z'n pony's . Ben blij dat TS heeft besloten om geen veulentje te fokken .Heel verstandig .
we hebben idd besloten om niet te gaan fokken. omdat we even de voor en nadelen op een rij hebben gezet. en er eigenlijk meer nadelen zijn dan voordelen.
TS heeft haar antwoord, dan zou het topic idd weg mogen zakken, het zou fijn zijn als hier niet een discussie over hele andere paardjes gevoerd zou worden verder, dat kan beter in een eigen topic of via PB