Het maakt mij niet uit dat het diertje minder waard is qua marktwaarde. Hij heeft gewoon recht op de juiste verzorging.
Bij ons gaan dieren niet meer weg. (ja tenzij ik straks ineens nog meer dieren vind... dan moet ik er es goed over nadenken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quadripes schreef:tsja, hij staat nu ook op amivedi heb ik gezien (zal de dierenambulance wel gedaan hebben)... lijkt mij toch dat als er maar 1 pony als gevonden staat bij amivedi dat het niet zo moeilijk moet zijn om hem te achterhalen en dat je toch daar bijna als eerste op kijkt als je een dier kwijt bent?
quadripes schreef:ach, als de eigenaar zich over drie of vier weken meldt en hij wil het diertje terug ben ik ook de moeilijkste niet hoor. Iedereen geeft om zijn dieren (ga ik dan maar vanuit) en je weet t maar nooit.
@Lynn_Nikita: bij honden en katten en andere dieren werkt het overigens wel zo: na twee weken ben je eigenaar-af als je je dier dan nog niet hebt geclaimd. En dan kun je alles in je bezit hebben (paspoort enz), maakt niet uit. Helaas... volgens de dierenambulance werkte het ook zo bij andere dieren, dus ook paarden. Ik neem aan dat zij dat niet zo maar zeggen.
Lynn_Nikita schreef:quadripes schreef:ach, als de eigenaar zich over drie of vier weken meldt en hij wil het diertje terug ben ik ook de moeilijkste niet hoor. Iedereen geeft om zijn dieren (ga ik dan maar vanuit) en je weet t maar nooit.
@Lynn_Nikita: bij honden en katten en andere dieren werkt het overigens wel zo: na twee weken ben je eigenaar-af als je je dier dan nog niet hebt geclaimd. En dan kun je alles in je bezit hebben (paspoort enz), maakt niet uit. Helaas... volgens de dierenambulance werkte het ook zo bij andere dieren, dus ook paarden. Ik neem aan dat zij dat niet zo maar zeggen.
dus alsik mijn kwijt bent, en jij hebt die gevonden dan mag jij na 14 dagen hem houden?
zou wel erg van de zotte zijn toch?
maar ik denk nog steeds dat die niet gedumpt is hoor
waarom dumpen als slacht nog 50- opbrengt?
Alou schreef:stel je bent op vakantieen je paarden staan in een wei.
sommige mensen hebben heel veel paarden en geven er niet zo veel om.
ik ga ieder jaar op huifkartocht. en nu was ik op zo een camping en die man had iets van 40 shetlanders, die gaat hij echt niet tellen hoor. het enige wat die deed was hooi in de ruiven bij het land.
quadripes schreef:pony is zojuist opgehaald. ze hadden hem nog niet gemist, maar zagen hem bij mij in de wei staan. hij stond bij een handelaar hier in de buurt. hij wou dr teveel geld voor hebben en daarom heb ik hem niet gekocht, dus hij is weer terug naar de handelaar.