Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sappos schreef:San zit je nou mijn pleegkind weg te geven?!
Ehm ligt aan de locatie, organisatie en de rubrieken. Ik heb bijv weer niks met halter showen. Wordt dit vanuit het nmprs georganiseerd?nee, zoals ik het nu in mijn hoofd heb niet Is er een jury? ja, maar wie, geen idee
De treekhoeve is een leuke locatie.. Centraal en veel mogelijkheden. Ook knhs centrum is leuk maar moe te realiseren zijn.
stef schreef:Maarja, als AMHA mensen hun regels willen, en bijv NSPS mensen willen hun regels, zal ik toch een gulden middenweg moeten vinden...
Sharani schreef:Voor b.v. showmanship zijn het niet de speciaal AMHA/R regels, het zijn gewoon algemene showmanship regels (zijn alleen maar kleine verschillen in bij verschillende organisaties). Bij halter obstacle komt het ook redelijk overeen met hoe trail of in hand trail beoordeeld wordt. En aangezien het NSPS dergelijke rubrieken niet heeft zie ik het probleem niet. Wel i.d.d. met driving maar daar zou je b.v. de Nederlandse rubrieken op een Nederlandse manier kunnen doen en de Amerikaanse op de AMHA manier.
Bij een typische NSPS rubriek lijkt me dat je hun regels volgt.
stef schreef:Sappos schreef:San zit je nou mijn pleegkind weg te geven?!
Ehm ligt aan de locatie, organisatie en de rubrieken. Ik heb bijv weer niks met halter showen. Wordt dit vanuit het nmprs georganiseerd?nee, zoals ik het nu in mijn hoofd heb niet Is er een jury? ja, maar wie, geen idee
De treekhoeve is een leuke locatie.. Centraal en veel mogelijkheden. Ook knhs centrum is leuk maar moe te realiseren zijn.
treekhoeve is leusden toch?