mijn ukkkie gaat geweldig hoor, hij groeit als kool, ik denk dat hij al tegen de 70 cm. aan zit hij word ook al lekker mak en knuffelig wow peewee is een knapperd zeg
jolandje schreef:mijn ukkkie gaat geweldig hoor, hij groeit als kool, ik denk dat hij al tegen de 70 cm. aan zit hij word ook al lekker mak en knuffelig wow peewee is een knapperd zeg owww jou stippen baby is ook cute!
Mijn stoere kerels ook weer even!Joepie & Bartje aan 't stoeien. En Bartje's andere grote vriend, z'n skippybal
Nou dan moet m'n verzorgshet Magic er toch ook maar even bij.tis een kruising Shet x Dartmoor:1: 2:Samen met zn vriendinnetje Alicia (minishet)
Ah Bartje is echt cute.En hij is echt stoer met z'n grote skippybal xDMagic is ook leuk ;3En al die veulens enzo.. Ahh
MENNN wat zijn shetties toch gaaf he??? wie anders beweert is niet goed wijs!! wat een hoop leuke piccies weer!!
wauw peewee is mooi zeg!Dylan groeit ook lekker en aimy is de schoonheid zelve Oohh en bartje is ook al zo leuk
Leuk een nieuw topic,komen weer mooie shetters voorbij Hier mijn meisje sinds 2 weken,een 1 jarig schimmel merrietje Ise ze zit nog erg in haar wintervachtje omdat er nooit wat met haar gedaan is maar ze ziet nu na wat poetsbeurten al een stuk beter uit..
Wat een prachtige pony's komen er toch weer voorbij!! Vooral PeeWee, Dylan, Aimy, Ise ........................... Ach GEWOON ALLEMAAL Ga binnenkort weer even nieuwe foto's van Valesje maken
wat een leukerd is ise . ik hou van schimmeltjes hier nog een filmpje van mijn zootje http://www.youtube.com/watch?v=YtO6vgIxMps
Leuk filmpje Jolandje,vooral die botsing op het laatste Weet je het zeker xElienX want haar moeder was wel een schimmel?Edit: inderdaad,bij google krijg ik de zelfde kleur als ik het intyp. weer wat bijgeleerd