Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bizzybijtje schreef:Evelli schreef:eCHt
Zou jij het lekker vinden om iemand op een slee voort te trekken met een touw om je nek? Of zou je liever dat touw om je middel/borst willen hebben?
"wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"
Volgens mij begrijp je het verkeerd? Ze bedoelen een lijn over de borst van het paard, niet rond de nek...
Enfin, ik heb mijn slee gevonden

Evelli schreef:Bizzybijtje schreef:
Volgens mij begrijp je het verkeerd? Ze bedoelen een lijn over de borst van het paard, niet rond de nek...
Enfin, ik heb mijn slee gevonden
Daar zijn lijnen niet voor gemaakt, borsttuigen wel
De luchtpijp van een paard zit onder de oppervlakte bij de overgang nek/borst, waar de 'lijn' loopt. Niet echt fijn als er veel gewicht aan hangt natuurlijk
Vrijdag gaan we al om mijn slee, dus komt helemaal goed! Als het nou in de vakantie ook nog eens sneeuwt.... Buitenritje op de slee
?
koeky schreef:HoiHOi,
mijn vriendin heeft vorig jaar ook gesleed met haar mini schet
die vond het helemaa geweldig die schet..
en toen heeft ze hem voor de zomer een sulkie gekocht en nu gaat ze bijna elke dag met haar schet op pad.
echt zo schatig om te zien
manegelover schreef:hy ik hb gehoort dt t maandag al gaat sneeuwen 'jeug' gr
koeky schreef:HoiHOi,
mijn vriendin heeft vorig jaar ook gesleed met haar mini schet
die vond het helemaa geweldig die schet..
en toen heeft ze hem voor de zomer een sulkie gekocht en nu gaat ze bijna elke dag met haar schet op pad.
echt zo schatig om te zien
JoyCiej007 schreef:ik denk echt niet dat die sneeuw blijft liggen volgende week hoor; het is meer regen en natte sneeuw, bovendien blijft het tussen de 4 en 6 graden boven nul. Denk dat het eerder een natte, zompige bende zal worden.....
? Maar ach, het zal toch wel óóit sneeuwen dit jaar
? Of begin 2010... Bizzybijtje schreef:JoyCiej007 schreef:ik denk echt niet dat die sneeuw blijft liggen volgende week hoor; het is meer regen en natte sneeuw, bovendien blijft het tussen de 4 en 6 graden boven nul. Denk dat het eerder een natte, zompige bende zal worden.....
Het zit rond het vriespunt? Maar ach, het zal toch wel óóit sneeuwen dit jaar
? Of begin 2010...
het zal heus wel gaan sneeuwen hoor