loveidefix schreef:Weetje, dat vind ik gewoon een kak opmerking. Dit forum is niet voor zulkie perfecte mensjes zoals jij (ja, sorry hoor), als jij het niet kan hebben dat iemand anders zijn mening over iets geeft die iets minder lang in de paarden wereld zit, dan schiet dit forum ook niet op. Ik had nergens gelezen dat dat paard met witte oogen panisch acteruit ging. Ik had gelezen dat hij het eng vond, en dan vondt ik mijn tips van rustig het bit laten zien (want jaja, dat heeft mevrouwe er natuurlijk niet bij gezet) en dan als ze het niet eng meer vinden laten ruiken (stond er ook) en dan in doen zonder hoofdstel. Maar op dit forum zitten zou eenmaal ook wat minder perfecte mensjes.
Wat jij hier zegt, zegt helaas meer over jou dan over mij
Hoe krom ben je dna bezig.

, wat je uiteindelijk doet moet je ook zelf weten, maar als je inderdaad ergens iets in een topic zet dan kun je reacties daarop verwachten. Ik kan er ook wel inkomen dat je liever dat doet dan longeren, hoewel ik het beiden liever niet zou doen.
Maar wat je ook kan doen is zo'n enorme bal kopen en daarmee gaan spelen, ik ken toevallig paarden die het helemaal geweldig vinden om achter die bal aan te gaan! Ook 1-2 keer in de week 10 minuten longeren zie ik geen problemen in, zolang je maar onthoud dat jij voor je pony moet beslissen wat teveel wordt, doe het op een speelse manier, niet echt 'werken' maar vooral bezig zijn met het reageren op je stem en belonen
jullie bedoelen het zeer waarschijnlijk helemaaL niet gemeen, maar zo kan het voor haar wel overkomen,snapje?