Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
arme hengstjes
Elbrich. schreef:@ Purky; Idd!
Soms hoor je dat iemand een shet heeft gekocht voor 50 euro, dat is al heel weinig.

stef schreef:waarom kan ik dan wel beargumenteren waarom een willekeurig zwart papierloos hengstveulen gewoon niet meer op brengt?

De laagste prijzen die ik taxeer is toch wel 50 euro. Nu vind ik dat er ook op een willekeurige paardenmarkt BELACHELIJKE prijzen gevraagd worden. Scheer een kleine shet en je hebt een minipaard. Ik zag 2 jaar geleden een vospanterbont hengstveulen, papierloos en met 1 blauw oog. Moest de beste man 550 euro voor hebben. Nu was dit voor de crisis maar hoe kan het dan dat ik even later een appaloosa 2e premie veulen met vol papier voor minder dan de helft koop?
, papier of geen papier.
Bij mij is het hoe aparter hoe beter. anneliesdj schreef:Terwijl een blauw oog op de markt juist helemaal niets waard is, daar zien ze het nog steeds als afwijking
). Ik zou er dus zo 100 euro meer voor gegeven hebben omdat ik verliefd zou worden op een blauw oog, terwijl 'de markt' zegt "nou nee, doe maar niet"