hier ondertussen veel reacties gehad via PB etc van mensen die wel betaalbare dieren hebben.
kreeg vanmiddag zelfs via mijn instrcuteur de tip van een leuke braaf bereden en betuigede shetlander met paspoort etc voor 350 euro. ze zijn er wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evanescence8 schreef:Lowara schreef:500 euro voor een 17 jarige?
Wow... ik heb voor mijn ster amerikaanse minipaardje nog minder betaald. (maargoed dat was een uitzondering, die moest weg) maar dat is wel een beetje veel geld denk ik zo...
janmar schreef:Goedkoop goedkoop goedkoop, echte hollanders.
Voor veel shetjes is toch dekgeld betaald, chip en paspoort, je bent tegenwoordig al veel kosten kwijt aan een veulen. Als je dan nog eentje wil die beleerd is, kijk eens hoeveel uren daar in zitten.
Voor een rashond wordt ook zomaar 500-100 neergeteld en die kunnen helemaal niets!!!
janmar schreef:Goedkoop goedkoop goedkoop, echte hollanders.
Voor veel shetjes is toch dekgeld betaald, chip en paspoort, je bent tegenwoordig al veel kosten kwijt aan een veulen. Als je dan nog eentje wil die beleerd is, kijk eens hoeveel uren daar in zitten.
dees_daan schreef:janmar schreef:Goedkoop goedkoop goedkoop, echte hollanders.
Voor een rashond wordt ook zomaar 500-100 neergeteld en die kunnen helemaal niets!!!
offtopic maar dit is niet waar, afhankelijk van het ras dat je koopt kan je er mee sporten (behendigheid, flyball) en mee werken (pakwerk, beveiligingshonden, politiehonden, therapiehonden, enz.)