LADPR schreef:Pfff straks ben je zo moe dat je een hele nacht door slaapt en niet meer wakker word Dennis zul je zien dat precies dan de baby komt
Bij mijn 1e veulen waar ik er iedere nacht echt voor uit moest (dus aankleden, huis door, erf over, kijken en weer terug, dus ECHT wakker worden) belde mijn moeder mij wakker. Ik ging voor 9 uur naar bed om om half 2 voor het eerst te kijken, mijn moeder is altijd al tot half 1 wakker en hield de boel in de gaten tot die tijd zodat ik een paar uur achter elkaar had (nu dus ook, ze belt me bij twijfel dus ook regelmatig om half 1 even wakker
). Senna is toen rond 12 uur, stiekem binnen een half uur geboren. M'n moeder mij bellen, mijn reactie was 'oke, kan ik lekker slapen', heb m'n telefoon neer gelegt en heb me weer om gedraait. Toen ik na een paar minuten nog niet beneden was ben ik nog maar eens gebeld en toen drong het pas door
.
Ik zet m'n wekker dus nu ook al meer (eerste dagen werd ik wel wakker van het licht van de TV in de slaapkamer), maar vannacht moest m'n vriend mij ook porren voordat ik het door had dat mijn wekker ging.