Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieminime schreef:er hoeft toch niet altijd persee wedstrijden en prestaties neergezet te worden. volgens mij is het ook meer het idee lekker een dag met je pony en andere mini paarden fans doorbrebgen, spelletjes mensen en andere ponys vind mn shettie het einde, dus ik zal zeker kijken of er een mogelijkheid is om te komen. wedstrijd springen.. hoe hoog komen pony en baasje samen is toch lachen, je kan dan een onderdeel onder het zadel doen en aan de hand ofzo.
is er genoeg animo om een datum te opperen enzo, ivm vervoer dat ik dan speciaal moet regellen en een chauffeur
stef schreef:marieminime schreef:er hoeft toch niet altijd persee wedstrijden en prestaties neergezet te worden. volgens mij is het ook meer het idee lekker een dag met je pony en andere mini paarden fans doorbrebgen, spelletjes mensen en andere ponys vind mn shettie het einde, dus ik zal zeker kijken of er een mogelijkheid is om te komen. wedstrijd springen.. hoe hoog komen pony en baasje samen is toch lachen, je kan dan een onderdeel onder het zadel doen en aan de hand ofzo.
is er genoeg animo om een datum te opperen enzo, ivm vervoer dat ik dan speciaal moet regellen en een chauffeur
Lekker een dag met andere liefhebbers doorbrengen doe ik al 2x per jaar op de keuring.
Hoe hoog komen pony en baasje (zie liever het baasje lángs de hindernis) is toch lachen? Ja, als je er toch bent voor iets serieus (en iets serieus doen wil niet zeggen dat je geen lol hebt) schrijf ik daar gerust voor in. Maar niet voor enkel spel onderdelen.
Sorry, maar ik heb mijn pony redelijk serieus in training staan, en die ga ik niet voor "hilariteit" alom een eind in de trailer zetten. Dan rij ik liever een stamboek show. Er zullen genoeg mensen zijn die dit wellicht wel leuk vinden, maar tot nu toe, wat er geopperd wordt, komt het erg kinderlijk over (niet naar de organisatie, die vraagt om ideeen)
Ik denk dat meer aan een bewegingsklasse, kleurenklasse, aangespannen klasse (vaardigheid/schoonste geheel), dus zoals ik shows bij de mini's gewend ben.
Voor meer inspiratie zie http://www.icamh.com of http://www.mhceurope.com
marieminime schreef:als dat ook niet de bedoeling is van de organisatoren is het toch prima, dan komen degene die prestatie gericht willen gewoon niet, en degene die de spelletjes en alles leuk vinden wel.
word het iets van beide kunnen ook beide partijen komen, maar dat ligt in de hand van degene die het organiseren, welke doelgroep of doelgroepen ze willen bereiken.
marieminime schreef:als dat ook niet de bedoeling is van de organisatoren is het toch prima, dan komen degene die prestatie gericht willen gewoon niet, en degene die de spelletjes en alles leuk vinden wel.
word het iets van beide kunnen ook beide partijen komen, maar dat ligt in de hand van degene die het organiseren, welke doelgroep of doelgroepen ze willen bereiken.
Sharani schreef:Jammer, ik had het wel leuk gevonden.
Mischien een tip voor andere die wel zin in zoiets hadden: bij de benefiet show van de ICAMH in de Mortel kunnen ook NMPRS, NSPS en papierloze paardjes meedoen aan allerlei onderdelen aan de hand en aangespannen.