ja hier regent het ook maar daar wordt de bak lekker zacht van.
maar ik hoop dat ik hem eindelijk weer even los kan gooien.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMonsterr schreef:ach dat is vervelend.
ja hier regent het ook maar daar wordt de bak lekker zacht van.
maar ik hoop dat ik hem eindelijk weer even los kan gooien.
xMonsterr schreef:200 ! yihaaa.
ponieszlover schreef:Ik ga maar eens naar Goof!
Heb btw weer een nieuwe ava!
Maar deze hou ik echt vind hem heel leuk.
Ik longeer ook vaak met hindernisje, vind goof ook leuk.
JAJA PAGINA 200!!!! Bijna op de helft
xMonsterr schreef:blacky die trekt mij nooit mee.
maar hij stop zomaar loopt super snel op je af en dan moet je maar afwachten wat hij gaat doen.
xMonsterr schreef:ik heb ook wel vaak op de grond gelegen door een pony.
lottex schreef:Ik ben al eens mijn teennagel kwijt geweest (reusachtig paard had er op gestaan toen ik 'm niet meer kon houden), heb een litteken van een paardenbeet & idd al enkele blauwe plekken gehad
lottex schreef:Ik ben al eens mijn teennagel kwijt geweest (reusachtig paard had er op gestaan toen ik 'm niet meer kon houden), heb een litteken van een paardenbeet & idd al enkele blauwe plekken gehad
xMonsterr schreef:lottex schreef:Ik ben al eens mijn teennagel kwijt geweest (reusachtig paard had er op gestaan toen ik 'm niet meer kon houden), heb een litteken van een paardenbeet & idd al enkele blauwe plekken gehadmijn teennagel ben ik ook al een keer kwijt geraakt.
maar het grappig is, dat het niet door een 'paard' kwam.
maar door het hobbelpaardje wat in de gang stond.
lottex schreef:askazita schreef:paardje ging altijd naar de hindernis en ineens maakt die een noodstop wat je niet kon merken,
en dan vloog je over de hindernis terwijl je paard er voor blijft staan?
Komt me bekend voor(zelf nog niet meegemaakt maar gebeurde dinsdag in de les bij iemand )