Vervelend Laura. Altijd naar als ze wat mankeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IngridM schreef:Mandyy schreef:Wow wat lijken ze op elkaar!
Ja klopt niemand houdt ze uit elkaar
volgend weekend gelukkig veel bij ze.Susanne schreef:Het zijn leukies Ingrid! En in het echt vond ik ze ook lief en dat terwijl ik geen kattenmens ben
Zooooo vanmorgen lekker een eind gereden met Willem, helaas zeiknat geregend maar dat mocht de pret niet drukken, hij had er zo'n zin in! En eenmaal in het bos onder de bomen merk je ook niks meer van de regen

hele leuke foto's van ze! En beterschap gewenst.
ik hoop ook snel te kunnen mennen met Donja.
Ze staat nu ook overdag in de weide met Kristy, met een grasmasker op. In de avond gaan ze dan weer in de paddock, wat ze overigens totaal niet erg vinden want dan krijgen ze heeeerlijk hooi wat ze liever eten dan het gras. 

Kcinarual schreef:Gave foto mandy!!
De dierenarts komt vanmiddag voor Nick, hij heeft een ontstoken oog en de andere ziet er ook wat geirriteerd uit.Gelukkig niet ziekjes verder

Ingevallen vind ik moeilijk te zien met dikke vacht.
Zal vanmiddag even een filmpje van haar maken aan de longe, en staand in het daglicht. Misschien kunnen jullie het dan beter zien!
Zeker wat je zei over het op eieren lopen en moeizaam draaien, zijn echt tekenen dat hij er tegen aan zat of het in lichte mate al had. Maar dat kun je niet per definitie aan de buitenkant zien.
gaat lekker zeg
Over de oogzalf heb ik ook gehoord inderdaad, maar ik durf dat niet
.
(foto's van deze zomer aan het bewerken)