Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga ook voor blauw! Mini, shet en pony komen er.
Paars komt er sowieso (en roze.... En misschien ook zwart.. Of blauw..
)
Had erg gehoopt dat Bente weer helemaal goed zou komen! Mijn duimen blijven draaien voor jullie hoor!
Sardis schreef:Dankjewel!![]()
Wat voor nieuw tuigje heb je gekocht?
kayaxtg schreef:Leuk! Heeft het zo'n anatomische borsttuig?
Ik zal morgen even een foto maken van het tuig. Mandyy schreef:Chardy schreef:Ik ga morgen mijn nieuwe tuig passen bij Country Mill. Ben benieuwd!
Nijkerk? Dan ben je in de buurt!
Peesjes wil ik alleen bijpassend bij m'n sulky, maar heb al roze peesjes.
Sommigen zijn heel positief en sommigen totaal niet over de anatomische borst van zilco
Ik wil ook nog nieuwe beschermers, hoe duur zijn ze?
Knappe Sjors!
Filmpje heb ik eindelijk afgekregen. Gisteravond aan begonnen en tot laat bezig geweest
Maar hij is af! Post hem hieronder!

Ayla schreef:Ik ben benieuwd naar je nieuwe tuig Charlotte, maak je foto's morgen?
En die beenbeschermersIk wil ook nog nieuwe beschermers, hoe duur zijn ze?
Jelleee schreef:Volgens mij 19,95![]()
Ik ben ook benieuwd hoe je het tuig vind vallen. Ik vind ze vaak slecht vallen, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Heb er maar een paar gezien die écht goed zaten (voorgevormde borst). Op een hand te tellen.

alleen schrikt ze van meer dingen (vaak onzin dingen)

Ik weet dat Zoë ook nog lang melk gaf en een volle uier had toen Guus allang afgespeend was. Dat is nu helemaal weggetrokken. Ik heb verder geen ervaring met fokken e.d. dus pin je er niet op vast. 
Leuke pony heb je!