Dat van die beentjes slaat natuurlijk nergens op, ik heb ook foto's van mijn pony dat ze de ene keer heel wijdbeens staat en de andere keer dicht op elkaar. Wellicht dat het paspoort klopt?
LoveMickey
Geplaatst: 07-01-11 09:10
Ik reed gister op Mickey en ik dacht bij het uitstappen laat ik eens een muziekje opzetten Voel in mijn zak! MOBIEL WEG!!!
Misschien moet je dan eens gaan kijken waar je overal hebt gereden ! Hopelijk was het binnen anders zal hij wel goed nat zijn met de regen van gisteren. Heb je hem ondertussen al terug gevonden ?
lottex
Geplaatst: 07-01-11 11:51
monster, over welk toppic had je het?
DominoLiefde, geen idee of het over dezelfde pony gaat maar heette ze bij haar ookal Misty of heb jij die naam gekozen? Misshien kan je eens in [url="http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=157&t=1408378"]dit toppic[/url] vragen of deze dezelfde zijn?
Hoooi! Lekker weekend! Straks lekker naar goof toe, weet nog niet wat ik ga doen, denk langelijnen en VDen. Miss wel langelijnen en dan met balkjes en een klein hindernisje? Zou dat kunnen? Ja wel toch? Miss nog heel ff een paar rondjes op hem door de bak stappen en kijken hoe hij reageerd op een neckrope.
@Lisette je moet zeg maar gewoon zeggen wat je van de bouw enz vind, bijv de hals beenstand, behang enz.
ik heb ook al balkjes gelopen aan de langelijnen! maar springen weet ik eingelijk niet of dat kan met langelijnen. anders kan je tocht ook gewoon laten vrijspringen en ga je kijken hoe hoog hij kan springen! dat is cool! Okee dankjeweel.
Ik heb hem eergisteren al laten vrijspringen, en wil vandaag evventjes langelijnen, maar een klein hindernisje(van20cm ofz.) Daar springt hij ook al over, zou dat kunnen? Goofy kan trouwens vrij ong 1m springen, dat is ong zijn hoogste maar dan moet hij wel goed warm zijn.
Ik zo eerst naar Goof toe er is nu toch (bijna) niemand online. Tot strakjes! Doeidoei
sam98
Geplaatst: 07-01-11 16:06
DominoLiefde schreef:
@ DeSa ik heb geen passpoort. :'(
Paspoort heb ik ook nooit gehad ! Misty heeft trouwens gewoon nog de zelfde naam..Misschien kan ik toch beter een x langs komen om te kijken of ze het echt is.. Mits jij het goed vindt natuurlijk
Hoihoi! Net gewerkt. Had Vodje en Lien willen longeren als ik terug was,maar dan gaat het hier regenen en kan het niet !!! Maarja. Nieuwe deken voor Vodje gekocht,wat minder grams,ze stond gisteren te dampen Als 't goed is is die er ook in Liens maat!
Blacky staat al een week stil, en de bak MOET goed zijn. want anders moet hij dit hele weekend nog stil staan. want ik kan hem wel longeren maar dan steigert hij nog af en toe, en daar heb ik ook niet zoveel zin in. want de bak is geloof ik nog aardig bevroren.
Anoniem
Geplaatst: 07-01-11 16:25
Lien steigert en bokt ook graag als ze enthousiast is. Bij ons is de bovenlaag goed,heeft me veel werk gekost (iedere dag de hele bak met de hand schuiven en strooien en harken) en dan gaat het regenen