Strond vervelend is ze Ze mag vanavond gezellig met der vriendje Rick spelen.
sunny_90
Geplaatst: 20-05-10 18:36
Leuke foto's Saskia!
Tink ziet er nog steeds hartstikke knap uit hoor! Jammer inderdaad dat die ondervacht niet zo mooi zwart is, maar goed.. Als ze het hierdoor minder warm heeft dan moet het maar!
Leuke foto's dravergekkie! jammer van die irritante kinderen! sas27 knappe pony zo in het zonnetje hoor! barbalala, denk dat dat karretje ene beetje te groot is! het is wel ene leuk ding, alleen wat prijzig, zou het er zelf niet zo snel voor geven. nassie: helemaal naakte tink! Ag zo erg is het niet! vind der wel knap
Zo zit al vie dagen op mijn stage adres, en het gaat nog steeds goed haha, morgen weer naar huis en rakker natuurlijk, want dat mis ik wel!
Komen jullie trouwens ook nog naar dag van het aangespannen paard? ik ga meedoen met de marathon echt vet leuk
barbalala, ziet er uit als en heel licht wagentje, maar het is moeilijk om van die kleine wagentjes te vinden Ik zou gewoon is vragen wat er voor heeft gestaan!
ja echt lekker fout. maar deken had ik al. maar dat roze halstertje staat gewoon heel cool ging die rollen!!! had die een two-tone halster.. haah zijkant was zwart. alleen z;n neusstukje was nog knal roze