Mijn pony's hadden nog luizen Dus nu weer helemaal ingesopt in de sebacil opgesloten in hun schuilstalletje. Wat zal Alex moeilijke uren tegemoet gaan. Jorie is de kleuter-klier fase ingegaan. Ging ook al tegen mijn moeder opsteigeren bij het inzepen, hij was t er niet mee eens dat zijn hoofd ook gedaan werd...
Mowgli4
Geplaatst: 29-03-16 15:22
Balen zeg... Luizen zijn echt vervelend
Eunomia
Geplaatst: 29-03-16 21:12
Zo Ayla, jij was er zeker vroeg bij!
Succes met het voorbereiden van jullie toetsen Lobke en Fenna. Zitten jullie ook in je examenjaar?
Nog gefeliciteerd met Maurice, Nathalie.
Ik kan ook niet wachten tot het weekend. Ik ben zondag jarig en ik krijg, zoals het er nu naar uit ziet, heeeeerlijk weer! Ik ben echt een zomermens dus dat is voor mij echt een cadeautje.
Leuk dat je een weekendje weg gaat met Willem, Jelleee. Waar ga je heen?
Balen, Fenna! Luizen zijn erg vervelend. Zoë heeft ze bij haar vorige eigenaresse eens gehad en moest toen zelfs helemaal geschoren worden.. Hopelijk krijg je het met wassen goed weg!
Zo, ik ben weer helemaal bij! Vandaag even naar school geweest en daarna samen met m'n opa aan het klussen geweest. Ik heb m'n lamoen en zweng geschuurd (wat een werk!) en morgen begin ik aan de wielen. Vrijdag ga ik samen met opa beginnen met verven (hij laat mij mooi schuren, ). Ik wilde eerst alleen even wat plekjes bijwerken, maar m'n opa vond het leuk om er een projectje van te maken: "Als je het doet, moet je het wel meteen goed doen." dus we zijn nog wel even zoet, maar wel erg gezellig om met m'n opa te doen.
De pony's hadden nog een dagje vrij. Morgen en donderdag komen m'n verzorgsters weer dus mag Zoë weer een beetje aan het werk.
luizen bah zo naar als ze dat hebben. Die van mij hebben dat gelukkig nog nooit gehad. Als ze het zouden hebben zou ik ze in elk geval mil ze er voor laten enten.
Hier nog altijd ziek bah. Ik ben echt nooit ziek. Gelukkig gaat een stalgenootje even wat doen met ze. Dan hoef ik alleen naar stal voor voeren en mil zijn pil te geven.
Ayla
Geplaatst: 30-03-16 09:28
Leuk Anna, succes
Balen dat ze nog steeds luizen hebben Fenna succes met behandelen.
Enten tegen luizen? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Beterschap
Ik ga naar school en daarna werken, voor de verandering
Jullie horen niet zo heel veel van mij. Dat komt omdat Bente niet zo heel lekker gaat. Momenteel heb ik een middeltje waar ze wel weer heel goed op reageert dus ik hoop dat dit zo even door blijft gaan. Maar de kans dat ze dus ooit nog beter zal worden is heel klein. De dierenarts gelooft er in ieder geval niet meer in. Dus dan weten jullie dat. Wat er precies met haar aan de hand is ga ik niet meer openbaar bespreken. Ik ben nu erg druk met haar en heb daarom niet zoveel tijd en energie om hier te reageren. Daarnaast ben ik ook nog veel aan het werk en ik doe nog een opleiding voor mijn werk dus druk druk.
En vandaag is ook nog mijn kleine sterretje jarig!
Mowgli4
Geplaatst: 30-03-16 09:35
Sterkte met benthe... Hoop dat het goed komt!! Gefeliciteerd met je kleine ster
Romy wat een naar nieuws.. Ik had zó gehoopt dat ze beter zou worden. Begrijpelijk dat je niet alles op bokt neerzet, iedereen heeft altijd zijn mening klaar.
Romy wat een naar nieuws ik had zo verwacht dat je goed nieuws zou krijgen, en hoe dubbel t ook is gefeliciteerd ook al is je kleine meisje een sterretje