Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze had al een half jaar niet meer gereden, door de winter. Ze was het hele ritme van de draf kwijt en ook een groot stuk zelfvertrouwen onder het rijden. En juist dan kiest Punette ervoor om haar te gaan testen. Ze ging de hele tijd lopen vreten, zelfs in draf. Op een gegeven moment liep ze alleen nog maar met haar neus in het gras, als ze al liep. Toen ben ik er maar even opgegaan, om te kijken of ik haar wel normaal vooruit kon krijgen. Nou, ik heb van alles geprobeerd, maar Punette weigerde gewoon nog te luisteren. Dus toen ben ik maar verder gegaan met de les in het weiland waar Jolly en Miracle ook liepen, daar staat helemaal geen gras meer. En toen ging de les ook ineens een stuk beter, behalve dan dat Miracle en Jolly een beetje in de weg liepen..
Fotoo's!

IndianLady schreef:Grr krijg net een mail van de mengroep dat er een ander paard gebruikt gaat worden voor het examen. We hebben 2 paarden T en L. Maar T is niet geschikt als examenpaard dus komt F daarvoor in de plaats. En je raad het al ik heb F als examenpaard, examen is 12 juni en ik ken heel dat paard niet.
Maar tuurlijk mag je extra lessen met F, maar dan moet ik daarvoor wel de tijd hebben, instructeur regelen en natuurlijk vragen of er ook andere mensen meewillen en ook nog aan de eigenaar vragen of het allemaal uitkomt.
Great

van het weekend even passen en foto's maken.