[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 19:53

Lillian__ schreef:
Hee leuk! nu hebben we een Sjors en een Sjimmie *D

Winterjassen hou op hoor... :') ben gek op de winterjassen maar een winterjas uitkiezen vind ik vreselijk. Ik móét een nieuwe winterjas dit jaar want volgend jaar wil ik een nieuwe paardenwinter jas :=

Wat trekken jullie (vooral degene met een HCA) aan deze winter? Heb al zitten kwijlen op de Outdoor laarzen bij divoza :~ maar verder? skibroek? regenbroek? menschort? Waterdichte jophurrijbroek? graag foto's en links :):)

(kleeeein beetje koopverslaafd := )

Ik heb bij Lipica outdoor laarzen naar wens laten maken. Kun je samenstellen zoals je zelf wilt. Die draag ik altijd in de winter. Verder gewoon spijker of rijbroek. En een winterjas.

Afbeelding

StalNollie

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 20:55

Wauw mooie laarzen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:06

Die zijn gaaf!

Ik heb thermolaarzen van HV Polo dus daar loop ik mee. Zijn eigenlijk wel aan vervanging toe. :=
Verder altijd rijbroek en winterjas.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:21

Wauw die zijn gaaf <3 vind zo veel geld alleen zonde als ze als bagger laarzen gaan dienen.

Afbeelding
Ik heb nu van die laarzen waar loonwerkers ook veel op lopen loeizwaar (stalen neus) maar wel heerlijk warm. Helaas heeft mn verzorgster er ook op gelopen en haar voeten zijn veel breder als die van mij dus ze zijn nu een beetje breed _O- ze zijn ook al twee jaar oud dus ach maakt ook niet uit. Ik gun niemand natte koude voeten.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:26

Lillian__ schreef:
Wauw die zijn gaaf <3 vind zo veel geld alleen zonde als ze als bagger laarzen gaan dienen.

[ [url=m/N4kXXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu van die laarzen waar loonwerkers ook veel op lopen loeizwaar (stalen neus) maar wel heerlijk warm. Helaas heeft mn verzorgster er ook op gelopen en haar voeten zijn veel breder als die van mij dus ze zijn nu een beetje breed _O- ze zijn ook al twee jaar oud dus ach maakt ook niet uit. Ik gun niemand natte koude voeten.

Ik heb okk zo.n soort laarzen. Die zijn echt fijn.

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:39

Ik heb met wol gevoerde winter jodphurs, een maatje groter en draag ze altijd met een extra setje 'knuffelsokken' :') nog geen koude of natte voeten gehad, en kan ze ook aan houden te paard!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:40

Jaa zitten zeker fijn Patricia ben er ook heel blij mee, ben alleen wel het wisselen tussen baggerlaarzen, rijlaarzen en normale vrijetijds schoenen een beetje zat, daarom wil ik outdoor laarzen.
Hoef ik alleen nogmaals een anwb jas en een labrador en ik kan zo de hoge Veluwe op met mn northern walking stikkies := nog wel even een wederhelft zoeken die in een matchende outfit loopt _O-

Quil
Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:45

Wat zijn jullie snel gegaan vandaag.
Alles gelezen maar niet zo'n fut om overal op te reageren :-) Lig hele dag al ziek thuis. Volgens mij zijn er veel mensen ziek.

Lilian; een ANWB stel! Vind ik persoonlijk zo afschuwelijk :D

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:50

Die foto Lillian :') achtervolgt me al heel lang haha :')

Beterschap Ingrid!

Jasmijn203

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:51

Winterkleding probleem altijd inderdaad... Ik dacht een leuke winterjas te hebben gevonden, hop besteld, is hij aangekomen en wel natuurlijk een stuk anders dan beschreven -O-

Ingrid; Beterschap! Veel mensen ziek idd, ik ben vandaag ook thuis gebleven van school.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:51

Lillian__ schreef:
Jaa zitten zeker fijn Patricia ben er ook heel blij mee, ben alleen wel het wisselen tussen baggerlaarzen, rijlaarzen en normale vrijetijds schoenen een beetje zat, daarom wil ik outdoor laarzen.
Hoef ik alleen nogmaals een anwb jas en een labrador en ik kan zo de hoge Veluwe op met mn northern walking stikkies := nog wel even een wederhelft zoeken die in een matchende outfit loopt _O-

Quil
[ [url=m/zNR6i8.jpg]Afbeelding[/url] ]

haha ik zie je al gaan!
Beterschap ingrid

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:06

:') :=

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:06

Jasmijn203 schreef:
Winterkleding probleem altijd inderdaad... Ik dacht een leuke winterjas te hebben gevonden, hop besteld, is hij aangekomen en wel natuurlijk een stuk anders dan beschreven -O-

Ingrid; Beterschap! Veel mensen ziek idd, ik ben vandaag ook thuis gebleven van school.

Ja vreselijk, hier al vanaf zondag.. Gelukkig vakantie, maar probeer nog hier en daar in de ochtenden iets te doen. De rest van de dag bivakkeer ik op de bank onder een kleedje.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:26

Beterschap ook! Netflix draait hier over uren...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:45

Beterschap Ingrid en quilfa, ik heb het al gehad qua ziek zijn afgelopen week :(:)

Welkom Jasmijn(volgens mij had ik dat nog niet gezegd) :P

En qua winterkleding ga ik voor op de sulky nog op zoek naar Uggs met vlekken en verder draagt ik een maliott?+ daarover een gewone broek en warm vest met kjelvic jas. Vandaag was ik in regen outfit, dus regenbroek en jas. Alex ging wel lekker, uiteindelijk 18,5 km gereden, hij had nog wel verder gekund overigens. Die kan de hele dag lopen als ik wil. Dus voor volgende rit wordt t boven de 20 *\o/*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:54

Beterschap!

Ik ben gelukkig niet zo snel ziek.
* Afkloppen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:12

@Quilfa, is de zelfde wagen als de onze zo te zien :j .

@Lindsey, herkenbaar maar ik had dat in de les begin vorig jaar. Toen van alles in de les besteld dat ik nog nodig had voor de pony's. :')

Hier gaan jassen ook aan naar de pony's, tja trek het mij niet aan ik schud het hooi er af en daarmee gedaan. Pas als die echt vies begint te worden dan draag ik 'm nog even bij de pony's alleen en gaat die de was in.

Ik heb 4jaar ongeveer op zebra botten/laarzen van de action gelopen, afwisselend met sixton peak laarzen. Nu sinds vorige winter outdoor laarzen van de lidle want de zebra'tjes waren stuk helaas en de andere ook :') . Ook in de zomer ermee rondgelopen als het nat weer was. Ik kwijl ook soms bij mooie outdoor laarzen maar 60euro voor de pony's geen probleem maar voor mij zelf.. :') . Ik heb voor op de wagen zo een picknick deken en zelf doe ik gewoon een jogging broek aan en een dikke trui (met jas). Handschoenen vaak niet maar als er wind staat dan wel eens omdat ik anders de riempjes niet meer openkrijg bij thuiskomst.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 07:11

Lori schreef:
@Quilfa, is de zelfde wagen als de onze zo te zien :j .

@Lindsey, herkenbaar maar ik had dat in de les begin vorig jaar. Toen van alles in de les besteld dat ik nog nodig had voor de pony's. :')

Hier gaan jassen ook aan naar de pony's, tja trek het mij niet aan ik schud het hooi er af en daarmee gedaan. Pas als die echt vies begint te worden dan draag ik 'm nog even bij de pony's alleen en gaat die de was in.

Ik heb 4jaar ongeveer op zebra botten/laarzen van de action gelopen, afwisselend met sixton peak laarzen. Nu sinds vorige winter outdoor laarzen van de lidle want de zebra'tjes waren stuk helaas en de andere ook :') . Ook in de zomer ermee rondgelopen als het nat weer was. Ik kwijl ook soms bij mooie outdoor laarzen maar 60euro voor de pony's geen probleem maar voor mij zelf.. :') . Ik heb voor op de wagen zo een picknick deken en zelf doe ik gewoon een jogging broek aan en een dikke trui (met jas). Handschoenen vaak niet maar als er wind staat dan wel eens omdat ik anders de riempjes niet meer openkrijg bij thuiskomst.

Haha hier hebben de pony's ook duurdere schoenen en jassen dan ik.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 07:58

Haha dat plaatje _O- Black is my happy color <3

Ik draag in de winter graag mijn Sorrel schoenen. Die zijn tot -40 perfect warm. Kost wat, heb je wat!
Afbeelding

In de herfst en op minder koude winterdagen draag ik meestal gewoon m'n leren jodhpurs.

En verder gewoon een broek en m'n Kingsland winterjas. Die is heerlijk warm. Ik heb eigenlijk nooit koude benen.

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:15

Ik las hier ook het woord skibroek voorbij komen, misschien dat ik dat maar eens moet proberen, mijn pony's staan 8km van huis en m'n vriend heeft de auto altijd mee dus ook met -5 ga ik altijd trouw op m'n scootertje die kant op. Maar dan zijn m'n benen toch echt wel bevroren als ik aan kom :')

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:44

Ja Quilfa gewoon een skibroek op de scooter! Is lekker

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:57

Ik draag eigenlijk het hele jaar door deze laarzen, zowel op stal als om mee te rijden: https://www.divoza.com/nl/mondoni-lifestyle-laars of mijn mountainhorse stalschoenen met mijn warme met schapenvacht gevoerde chaps <3
Een oud skijack en vaak een thermo legging onder mijn spijkerbroek (ik rij bijna nooit in een rijbroek maar gewoon in jeans). En ik heb hele oude merkloze fleece handschoentjes die heerlijk warm zijn. Maar dit jaar wel toe aan nieuwe denk ik :))

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:02

Leuk om te zien wat iedereen draagt.
Handschoenen heb ik wel veel aan, al snel last van m'n handen.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:06

Ik had outdoorlaarzen. Maar helaas passen die niet meer nu er 20 kg bij zit :P Dus als iemand een waterdichte optie weet voor brede kuiten?

Welke jassen hebben jullie?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:09

Ik weet niet of ik dat kan vinden.
Een donkerblauwe lange met rood/witte accenten iig.