Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jasmijn203 schreef:Frummels, ik heb er helaas ook geen ervaring mee, maar wel lastig zeg! Hoop dat er snel een oplossing gevonden kan worden.
Nanne02; BeterschapWat voor middel is dat precies? Ik kan het op de foto niet precies zien en Sjimmie heeft vorig jaar met wintervacht ook last gehad van luizen.
nanne02 schreef:Jasmijn203 schreef:Frummels, ik heb er helaas ook geen ervaring mee, maar wel lastig zeg! Hoop dat er snel een oplossing gevonden kan worden.
Nanne02; BeterschapWat voor middel is dat precies? Ik kan het op de foto niet precies zien en Sjimmie heeft vorig jaar met wintervacht ook last gehad van luizen.
Dankje![]()
Het heet tectonik pour on, moet je van de voorpluk tot de staart op de rug spuiten, krijgen ze een blauwe aalstreep
cassandra84 schreef:Er komen een stuk of 5 mensen de wei in bij Pepper. Ik wilde pas mijn pony halen was Pepper effe een andere aan het pesten. Dus ik zeg riep zijn naam draait hij zijn kont en benen naar achter. En ja we nemen iets mee de wei in. Het is een schatje, maar denkt dat iedereen voor hem komt. Het is gewoon rot om hem op zijn donder te geven. Frummels het is begonnen sinds de merrie erbij staat. Daarvoor nooit wat.
Jasmijn203 schreef:Kan ik mij hier melden met mijn pony?[ [url=m/I7aITs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is sjimmie(Hij is niet altijd zo knap, lees dun). Ik men met hem, hij is dol op springen en vrijheidsdressuur gaat er ook nog wel in haha.