oeh ik ga met de zomer misschien naar zeeland en dan mag ik (elke dag) op het paard van mn familie rijden
_Dotty schreef:oeh ik ga met de zomer misschien naar zeeland en dan mag ik (elke dag) op het paard van mn familie rijden Oehhhh egt super leuk!!
Hannemarie schreef:ik heb het ook koud.alweergisteravond ookal.toen zat ik te rillen achter de cam xdwij zijn op tinychat,
xMonsterr schreef:Hannemarie schreef:ik heb het ook koud.alweergisteravond ookal.toen zat ik te rillen achter de cam xdwij zijn op tinychat, wie zijn wij?
dravergekkie schreef:Sjimmyleuk rocky is ook leuk dravergekkie schreef:Rocky verder alleen Jitske's topic, er zit niks bij sorry
Leinearthur schreef:Elliinee schreef:Trouwens leine waarom staat mijn felicitatie er niet bij? Aaah wat slecht van mij Dankjewel lief Whaha jeeeeu
TheJokerr schreef:ahw jammer hanne, vanavond wel hoor! jaa, zeeeker het is echt leuk.we moeten snel een x gaan meeten
_Dotty schreef:ik ga niet op tinychat voor de 2e keer.want niemand hoeft mij te zien als ik jullie nieteens ken wij kennen elkaar ook niet echt hoor