je maakt me nu echt nieuwsgierig!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xCarpediem schreef:Hij ziet er wel een beetje groot uit ja! Kun je er nog wat aan veranderen of moet je hem gaan ruilen? Ik vind die sterretjes wel echt heel erg leuk.
Patty14 schreef:Waar komt dat halster vandaan? Die is leuk!
SammyFloor schreef:LS Balen van droes!Wat een verhaal! Pas maar goed op! Ik heb het sterrenhalster niet van ej, heb het gekocht op een beurs. Het is een ponymaat, moest een paar gaatjes branden maar deze valt helemaal niet zo groot
Super leuk deken!
xCarpediem Welkom! Wat een knapperds heb je!
Fennadev Fijn geshopt! Blauw is wel een kleur dat je leuk vind percies?
Ayla Wat een etters!
kaya Wat een leuke hindernissen
Mira Fijn, succes!
KittyDylan Leuke foto's!
Ah bah het weerNu ziet het er nog goed uit, maar moet deze week een ponykamp begleiden en ben een hele week bij de pony's, had op beter weer gehoopt
Hopen dat het toch nog mee gaat vallen!
testebeest schreef:Morgen dames fijne paasdagen
ls mooie deken en sterkte nog met je hoofd. En droes bah is altijd zo'n gedoe kwa besmettingsgevaar
carpediem welkom
Sammyfloor wat een schrik .gelukkig was er niets met bekenden of vrienden
en weer genoeg leuke fotos gezien
Beleren. Ik heb altijd eerst een tijd met ze gesleept en de eerste keer voor de wagen 2 mensen die ze van voren vasthielden.
Arty van mij is een driftkikker. Als hij het idee heeft dat je hem dwingt word hik echt een duivel
Gisteren lekker 15km gemend met mil. Stalgenootje was mee die afentoe met mijn heren tut als ik krap zit kwa tijd.
En daarna arty nog even laten vrijspringen heerlijk vind hij dat.
Gaan er hier mensen nog met de shetmendag 5juni mee doen? Arty en ik zijn weer van de partij. Kijken hoe meneer het dit jaar weer doet
xCarpediem schreef:Mandy: 18 graden zondag, dat zou nog eens een mooi verjaardagscadeau zijn!![]()
SammyFloor: Dankjewel. Geniet lekker van je paasvakantie!
testebest: Dankjewel. Leuk dat je lekker gemend hebt gisteren, daar was het heerlijk weer voor! Hier ook geen Shetmendag, is wel een leuk doel voor volgend jaar. Mijn Shet heeft pas 6x voor de wagen gestaan, dus een hele menrit is voor ons wat te hoog gegrepen op dit moment. Wel leuk dat jij mee gaat doen.
Jelleee: Hier ook de klok verzet, maar had hem om 01:00u alvast verzet.
Straks ga ik bij m'n potentiële nieuwe menwagen kijken, dus ik zit lekker te stuiteren nu.Vanochtend waren de pony's helemaal in de war door het verzetten van de tijd, ze lagen beide nog lekker te tukken en keken me echt aan met een hoofd van, 'wat doe jij hier zo vroeg?' Dus toen hebben we nog maar even met z'n drieën in de stal gelegen voordat ze de wei onveilig gingen maken.