Ladylisa: Dát is voor mij net wat te ver weg om even voor de lol heen te gaan In woon dichtbij Amsterdam en ben helaas niet in het bezit van een auto oid
Dat is netjes Juditje! Wat voor heb je er nog meer?
en judithjuhh dat zijn mooie cijfers! hopelijk heb je ze ook echt in die richting. dan haal je je examen met gemak
Zo net mijn eerste dag stage gehad best wel leuk, maar moet echt hel erg wwennen aan het niet uitmesten, en dingen zoals terrein vegen en zo! Vind het wel apart dat ik gelijk met best dure hengsten mag lopen, had ik eerlijk gezegt niet verwacht!
ben benieuwd hoe mijn kleine wannabee-hengst het doet bij mijn paps
DeEiken: ik moet nog natuurkunde, scheikunde, wiskunde B, economie, duits en engels... Maar ik heb nu 3 dagen lekker vrij, dat is altijd fijn!
Sasika: waar loop je nu stage dan?
Gisteren geprobeerd een strakke hengstenvlecht over de manenkam te maken bij Punette. Niet helemaal geslaagd, maar het is ook geen merrievlecht geworden. Ik wilde eens wat anders dan die lange vlechten. Het was echt ontzettend lastig. Het waaide hard, alles zat ineens weer in de klit en na 3 plukjes had ik letterlijk mijn handen vol. Na 4 plukken kon ik het bijna niet meer in mijn handen houden, zo dik was het.. Ik zal even een foto plaatsen, heb ik wel met mijn mobiel gemaakt dus is niet bepaald topkwaliteit
Dat monster die er hier trouwens achter staat, is Miracle, dan hebben jullie een idee hoe enorm groot dat monster is... Vooral als je bedenkt dat Punette 99 cm hoog is!
Gefeliciteerd met BamBam! Gebruik je antiklit/glansspray? Sinds ik dat gebruik zijn de manen van Max veel voller geworden.
Ik heb vannochtend weer gemend. Voor het eerst alleen de weg op geweest. Zou eigenlijk alleen uitstappen, maar het was rustig en voelde goed..dus heb een stuk kunnen draven.
sasika
Geplaatst: 18-05-10 18:14
BarbaLala schreef:
Sasika, loop je bij Reinie Tewis stage? Dat is familie van mij, grappig
Ja klopt, haha grappig dat dat familie van jou is. Kom je wel is op hun bedrijf?
Ik had mij op gegeven voor de rakker zoektocht, maar 500 meldingen, vind ik die reis niet waar whaha puur omdat rakker dan toch niet luistert op dat moment.
Zo net de hoefsmid gebeld voor Rakkertje, want volgens mijn ouders rammelen de ijzers een beetje