Kym wat erg
En je wacht al zo lang
Enig idee hoe lang je nog zo moet zitten? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En je wacht al zo lang
Enig idee hoe lang je nog zo moet zitten?
in het nieuwe jaar komt hij mijn kant op!!! 

staat er een beetje raar zie ik.
Iemand interesse in mijn Charles Owen AyrBrush cap? Maat 58, kleur zwart, matte finish met lederlook details, kort gebruikt en ziet er uit als nieuw, inclusief originele doos.

het is je zoooo gegund!! Susanne schreef:Omdat we het hier laatst zo leuk over onze caps haddenIemand interesse in mijn Charles Owen AyrBrush cap? Maat 58, kleur zwart, matte finish met lederlook details, kort gebruikt en ziet er uit als nieuw, inclusief originele doos.
Omdat hij helaas toch echt een maatje te groot is en daardoor schuift op m'n hoofd. Ik heb inmiddels een maatje kleiner gekocht dus deze wil graag een nieuw baasje![]()
PB eventjes bij interesse
[ [url=m/5awqYi.png]Afbeelding[/url] ]
Ons huis is 3 jaar lang verbouwd dus weet een beetje hoe je je voelt. Hoop echt voor je dat het opschiet.
Doe ik eigenlijk nooit.

)

.
Was echt enorm trots op hem! De tweede proef was hij een beetje over de zeik door iemand die met losrijden enorme harde klappen gaf met de zweep, Willem schoot elke keer weg omdat hij zo enorm schrok.
Het stoort me nog het meeste dat er gewoon echt een behoorlijk verschil zat tussen beide proeven en dan exact dezelfde punten krijgen. 

Ik vind het nog steeds een beetje saai maar ik vind wel dat ik het een beetje moet bijhouden. Prijsuitreiking duurt nog even. Susanne schreef:Welke Rambo deken heb je besteld Patty?
Lori schreef:Waar bestellen jullie die rambo en bucas dekens eigenlijk?