Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
IngridM schreef:Alf is me op nieuwe stal erg aan het verbazen; hij is van een vrij onderdanig beestje omgetoverd naar een dominant monster. Ze krijgen hier te eten in de paddocks en hij vindt dat alles van hem is vermoed ik. Nu 3 dagen met 3 anderen in paddock gestaan en hij trapt 1 ervan echt dat het niet leuk meer is. Vandaag is hij samen gezet met 1 van die 3 en nu was die weer de banketstaaf. Dit heeft hij echt nog nooit gedaan en dit vind ik ook echt niet leuk. Wat een monster opeens!

) Maar komt wel goed, er moet toch ook weer rangorde worden bepaald natuurlijk. 
, hoe lang doe je erover?

stelling, buiging... nehh, Fleur wil liever hard, schouder naar binnen, plat door de bocht.. veul makkelijker!

. Kom hem snel in het echt bewonderen.
Pepper is ook vervelend hoor. Niet tegen de andere paarden, maar wel tegen het veulen en eigenaar wanneer ze uit de paddock wordt meegenomen. Dan bijt hij het veulen en trekt hard aan haar manenkam, blokkeert nog even lekker de uitgang etc.
Als ze terugkomt dan besnuffelt hij haar ruim 5 minuten en likt aan haar gezicht.
We noemen hem ook gekscherend de adoptievader.