Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Quilfa schreef:Ja het gaat flink tekeer..
Nog even een vraag trouwens voor de mensen hier, nu we toch allemaal niks te doen hebben met dit weer
Komt/woont een van jullie toevallig in de buurt van ter Apel of de Krim? Ik zoek de oude eigenaren van mijn pony en daar heeft ze gewoond volgens het paspoort
claudiadvx schreef:Quilfa schreef:Ja het gaat flink tekeer..
Nog even een vraag trouwens voor de mensen hier, nu we toch allemaal niks te doen hebben met dit weer
Komt/woont een van jullie toevallig in de buurt van ter Apel of de Krim? Ik zoek de oude eigenaren van mijn pony en daar heeft ze gewoond volgens het paspoort
Ik woon daar in de buurt. Niet direct dichtbij maar heb in slagharen gewerkt en kwam dagelijks door de krim
Lori schreef:Hier doe ik niet aan Sinterklaas en Kerstmis, lekker makkelijk. Enige wat ik wel doe is van die pepernoten eten die ze dan in de action hebben
.
@Quilfa kan je niet helpen hier droom ik er ook van om de eigenaren waar mijn eerste shet'je naartoe is gegaan terug te vinden maar de kans is groot dat hij niet meer in leven is.
Hier waait het enorm hard met momenten, zijn net mensen een aanhanger mest komen halen ze hadden geluk was net droog en even windstil ze waren nog geen 5 minuten weg en het begon terug te regenen.
Lillian__ schreef:Hmm als het goed is blijft het de hele week een beetje Kcinarual (Wat heb je eigenlijk een aparte naam om te typen) vandaag was het ook niet optimaal, maar als je ergens scheert waar je droog kan staan en hem nog even wat te kauwen geeft wanneer je hem terug zet is er niet veel aan de had toch? als die maar kan schuilen
floor staat ook binnen met zijn fjordendames, hij houd niet zo van de regen