[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:35

Daar gaat je vakantie :')

Patricia_86

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:36

lekker in je vakantie!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:45

Quilfa schreef:
Ja het gaat flink tekeer..

Nog even een vraag trouwens voor de mensen hier, nu we toch allemaal niks te doen hebben met dit weer :+
Komt/woont een van jullie toevallig in de buurt van ter Apel of de Krim? Ik zoek de oude eigenaren van mijn pony en daar heeft ze gewoond volgens het paspoort :)

Ik woon daar in de buurt. Niet direct dichtbij maar heb in slagharen gewerkt en kwam dagelijks door de krim

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:45

Beterschap!

Ik ben op het werk en heb zo massage. Luxe!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:06

Vervelend Quilfa :(:) Beter!

Oh Mandy wat lekkerrrr, ik ben jaloers!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:16

Wij hebben net al lootjes getrokken voor sinterklaas surprises (onder het mom van beter te vroeg als te laat ofzo?). Ik vind het vreselijk en ik ben totaal niet creatief daarmee :7 Iemand nog een idee? Is voor een vrouw.

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:42

Mandyy schreef:
Beterschap!

Ik ben op het werk en heb zo massage. Luxe!

Oef jaloers, dat doen ze bij m'n vriend op het werk ook altijd! Kan ie daarna het mooi op mij nadoen :Y)

Susanne, weet je ook hobby's oid van haar? Maakt het meedenken wat makkelijker!

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:44

claudiadvx schreef:
Quilfa schreef:
Ja het gaat flink tekeer..

Nog even een vraag trouwens voor de mensen hier, nu we toch allemaal niks te doen hebben met dit weer :+
Komt/woont een van jullie toevallig in de buurt van ter Apel of de Krim? Ik zoek de oude eigenaren van mijn pony en daar heeft ze gewoond volgens het paspoort :)

Ik woon daar in de buurt. Niet direct dichtbij maar heb in slagharen gewerkt en kwam dagelijks door de krim

Mocht je iemand kennen of toevallig tegenkomen, met paarden aan huis die vorig jaar een shetlander verkocht heeft, ik ben op zoek naar haar. Leeftijd ongeveer tussen de 20 en de 30!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:47

Ik heb meegedaan op Bokt bij Secret Santa dus mag ook nog creatief zijn.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:53

Hier doe ik niet aan Sinterklaas en Kerstmis, lekker makkelijk :') . Enige wat ik wel doe is van die pepernoten eten die ze dan in de action hebben :o .

@Quilfa kan je niet helpen hier droom ik er ook van om de eigenaren waar mijn eerste shet'je naartoe is gegaan terug te vinden maar de kans is groot dat hij niet meer in leven is ;( .

Hier waait het enorm hard met momenten, zijn net mensen een aanhanger mest komen halen ze hadden geluk was net droog en even windstil ze waren nog geen 5 minuten weg en het begon terug te regenen |o .

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:58

Lori schreef:
Hier doe ik niet aan Sinterklaas en Kerstmis, lekker makkelijk :') . Enige wat ik wel doe is van die pepernoten eten die ze dan in de action hebben :o .

@Quilfa kan je niet helpen hier droom ik er ook van om de eigenaren waar mijn eerste shet'je naartoe is gegaan terug te vinden maar de kans is groot dat hij niet meer in leven is ;( .

Hier waait het enorm hard met momenten, zijn net mensen een aanhanger mest komen halen ze hadden geluk was net droog en even windstil ze waren nog geen 5 minuten weg en het begon terug te regenen |o .

Och wat jammer, was hij al ouder dan?

In mijn geval heb ik de pony nu, maar de mensen waar ik haar van gekocht heb zeiden dat de vorige eigenaresse het leuk vond om af en toe nog wat te horen, maar ze zijn haar nummer kwijt en naam vergeten (oudere mensen) dus vandaar dat ik haar probeer te vinden. En zij heeft haar op jonge leeftijd gekocht dus wellicht kan ze me ook vertellen waar ze vandaan komt :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:01

Hij was inderdaad al wat ouder, grijze haren op zijn hoofd oud. Hier zijn we het mail adres kwijt geraakt van hun toen helaas.

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:09

Ach jammer, het stomme is dat die mensen nog wel weten waar het was, ze zouden er zo naartoe kunnen rijden maar ze weten het adres niet meer.. Ze proberen zoveel ze kunnen 'mee te zoeken' door in dingen te spitten en Google Maps maar het vlot nog niet zo helaas..

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:10

Net mijn resultaten van mijn herexamens ben er voor alles door ongelooflijk. Had het echt niet verwacht, had gegokt op 1, misschien 2 maar voor alle 3 geslaagd. Nu nog 1,5 week vakantie en dan op naar de volgende vakken (doe deel het 1ste en deel het 2de)

Dat begrijp ik Quilfa, is balen he dan :(.

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:18

Gefeliciteerd Lori! Dat zal een opluchting zijn! :D

Ja inderdaad, het lijkt me ook leuk om een veulentje te fokken (voor mezelf) en dan is het ook wel leuk/handig om iets van haar achtergrond te weten.

Heel misschien dat we volgend jaar al een veulentje krijgen, maar Ernst leek een beetje moe gestreden ( :') ) maar we zijn er natuurlijk niet de hele dag bij, dus dat wijst zich vanzelf in de loop van de maanden wel :)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:27

Hmm lastig, misschien het shetlander stamboek bellen? Dat hun enig idee hebben waar ze vandaan komt?

Lekker weertje inderdaad, hier heeft de zon nog wel even geschenen maar het betrekt nu wel.
Floor is in iedergeval geschoren. Toch maar een regendeken opgelegd, vind het nog te warm voor een 100gr deken en hij heeft nog haar op zn kont en rug
Afbeelding

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:44

Ziet er goed uit Lillian!

Helaas zit er geen papier bij en heeft ze een paspoort van het tinker stamboek, dus denk niet dat het nsps me daar verder mee kan helpen..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 18:27

Knappe Floor! Hij ziet er blij uit.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 19:03

Wat goed dat je voor al je examens geslaagd bent Lori!

Hmm lastig Quilfa misschien even een facebookgroep opzoeken voor die omgeving en een oproepje plaatsen? Misschien dat iemand de pony herkent.

Mijn cavalettie is verkocht. *D die word aanstaande woensdag opgehaald, nog een best leuk prijsje voor kunnen vragen.

Ja hij ziet er vrolijk uit he Suus, denk dat die blij is dat die dikke vacht eraf is haha := stalgenootje gaat zo nog even checken of hij droog is onder z'n deken.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 19:50

Nu krijg ik ook scheerkoorts Lillian.. :+ Nick heeft alweer een heel dik pak, dus ik denk dat ik het er van 't weekend weer af haal, tenzij het na het weekend ook nog zulk rotweer blijft :(

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 19:57

Ik ontstip. Ik heb julie zo genaamde goede advies niet nodig.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 20:02

:wave:

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 20:09

Hmm als het goed is blijft het de hele week een beetje Kcinarual (Wat heb je eigenlijk een aparte naam om te typen := ) vandaag was het ook niet optimaal, maar als je ergens scheert waar je droog kan staan en hem nog even wat te kauwen geeft wanneer je hem terug zet is er niet veel aan de had toch? als die maar kan schuilen :Y) floor staat ook binnen met zijn fjordendames, hij houd niet zo van de regen :=

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 20:12

Dacht dat ie al weg was :D

Lori wat fijn gefeliciteerd

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 20:23

Lillian__ schreef:
Hmm als het goed is blijft het de hele week een beetje Kcinarual (Wat heb je eigenlijk een aparte naam om te typen := ) vandaag was het ook niet optimaal, maar als je ergens scheert waar je droog kan staan en hem nog even wat te kauwen geeft wanneer je hem terug zet is er niet veel aan de had toch? als die maar kan schuilen :Y) floor staat ook binnen met zijn fjordendames, hij houd niet zo van de regen :=

Lauranick in spiegelschrift :o

Daar heb je gelijk in, hij kan altijd schuilen en eten. Ik laat sowieso de bovenkant behaard, dus ik denk ook wel dat het makkelijk kan inderdaad.