[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:03

Uitslapen hier geen problemen mee… mijn lichaam heeft extreem veel rust nodig, smiddags duik ik ook nog me bed in en als je me niet wakker maakt slaap ik zo door.
Sammyfloor, ja cool he ik moest het sterren halster ook!! Vind jij m ook groot valen ? zit helemaal op zijn kleinste maat shetland bij Amadeus, bij Buck krijg ik hem niet eens pas.
Carpediem, leuke pony’s! Bedankt voor de compliment over Buck. :D
Over de vragen of Amadeus en Buck ook droes hebben, nee gelukkig niet. Hoop dat dat ook zo blijft…
Mandy duizelig.. := doe je voorzichtig!
Patty, klote dat Switch nog niet beter loopt…
Jelleee schreef:
Werkse Ayla!

Patty getsie wat vervelend dat poown nog niet goed loopt. Hou je ons op de hoogte?
Is het zijn been of schouder?

Feddadev, klinkt het mij verkeerd of ben je totaal verkeerd bezig met beleren en zorg je eerder dat hij trauma voor de kar krijgt ipv vertrouwen ?
Eraf springen van een ervaren menner ? Dan vraag ik me af hoe ervaren die is. Eraf springen is not done… Hou je niks aan als ze echt willen, nu heb je een shet in je hand, doe het eens met een tuigpaard.

MOOIE nieuwe hindernissen!!

Sterkte LS. Met een hersenschudding moet je niet te veel op je mobiel of laptop kijken, of tv. Goed rusten anders hou je schade.

Ja mam. :P Nou mensen hoe het gekomen is nou ehhh…. Er was dus het een en ander op stal aan de hand, daardoor maakte ik me heel erg druk, daarbij had ik afspraak ziekenhuis en dat maakte me aan het flippen heb 2 uur in een dissociatie gezeten en heb zo hart met mijn kop gegooid dat ik nu 4 dubbele hechtingen heb achterin mijn hoofd. Flink ei… Letterlijk pazen. Gister vet lang geslapen tot vanochtend, even weg geweest naar de mannen, vanmiddag bed weer in en net wakker.. Drama! Ze kregen me niet uit mijn aanval en overal zat bloed dus ze hadden mijn aandacht nodig.. Maar mijn aandacht was ergens anders.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:05

Even snel telefoon foto: <3
Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:06

Heftig :(:)

Schattig die deken!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:10

Ja was echt heftig, om maar te verzwijgen dat de begeleider blauw is. :\

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:19

Ah die deken en dat halster! <3

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:21

Ayla schreef:
Anna: aha zo, leuk hoor. Ik ben bezig met een vierwieler, ben benieuwd hoe het me zal bevallen.

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat bevallen, maar ik vind het het proberen waard. Ik was jou topic al tegengekomen ja! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Mira283 schreef:
Was wel het plan. Sta op een stal met dravers die koersen dus krijg tips genoeg. Maar ik ben happy

Leuk! Genoeg hulp dan inderdaad. :j

Heftig Lieselotte, doe maar rustig aan dan! Die deken van Buck is wel heel gaaf! Het halster trouwens ook. :j

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:26

Halster past Buck voor geen meter hihi, maargoed even snelle foto.
Max wil de deken ook!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:34

Hij ziet er wel een beetje groot uit ja! Kun je er nog wat aan veranderen of moet je hem gaan ruilen? Ik vind die sterretjes wel echt heel erg leuk. <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:06

Volgens mij heeft Mac dat halster ook, past ook niet zo goed.. maar bij hem het tegenovergestelde probleem. :+

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:10

Waar komt dat halster vandaan? Die is leuk!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:58

Wat heftig LS!
Dat deken staat wel geweldig <3

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:24

Fenna: wat erg dat die er zo vandoor ging! hopelijk heeft niemand zich pijn gedaan , met zo'n pony die er vandoor gaat kunnen er gevaarlijke situaties ontstaan. goed dat hij toch doorheeft dat het niet eng is.
xCarpediem: hier in BE was het weer eerst niet zo mooi. deze avond toch na 5 maand stilstaan door slecht weer mn andere mini nog eens voor de koets gezet en dat was een zalig avondritje.
Ayla: het is niet dat ze totaal niks kent, ze kent de basis basis. het ging me voornamelijk over de volgende stappen :). ik ga gwn kijken wat het geeft met haar of ze het leuk vindt of niet. ik lees hier veel verschillende verhalen het hangt ook echt af van pony tot pony

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:29

Oh, wat jammer dat het niet zulk mooi weer was in België. Morgen wordt het hier waardeloos schijnt. Fijn dat je toch nog een avondritje hebt kunnen maken. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:31

Niet alleen morgen helaas.. ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:33

Oh, ik heb nog niet verder gekeken... Wordt het drama deze week? :(

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:38

ja morgen en de komende weken geen goed weer om buiten te komen met de pony's, ze geven rukwinden tot 100km/u (hier in Oost Vlaanderen toch) ;) het was nu of nooit om Tilana er nog eens voor te zetten in het avondzonnetje en we hebben er beiden van genoten ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:39

Oh jee toch! Gelukkig zitten wij in het midden van 't land, maar had gehoopt dat het eindelijk lente zou worden.. De pony's zouden vanaf 1 april 24/7 naar buiten gaan, maar dat wordt 'm dan misschien nog niet.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:42

Veel regen ook aankomende dagen. :\

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:49

Balen.. :( Wordt het weiland weer een grote bende.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:53

Vandaag Kitty bij de baby's gezet..
Madame vond het wel prima allemaal :')
Afbeelding
[JITP] Kitty en haar 'stiefkindjes'!

En een deel van haar jasje uitgedaan. :')
Afbeelding

Hoop toch echt dat het zonnetje nog komt de aankomende dagen...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:59

Kitty is ook lekker aan het verharen zo te zien. Hier laten ze ook lekker hun wintervachtje los.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 00:28

Ja, ik laat die vriendin nu ook niet meer mennen met Alex, veels te druk voor hem. Alex is zoveel rustiger bij mij, maar dat heb ik met wel meer paarden, ik ben gewoon een rustige assertieve leider.

Een kar van 120 kg ongeveer slaat niet zo snel om, maar hij ging inderdaad wel plat door de bochten, gelukkig duurde t maar een paar minuten.

Ik heb Alex vandaag even heerlijk voluit galopje voor de kar gehad op het rechte stuk, genieten!
Ook vanochtend was t genieten met Samuel, hij is van een zak aardappelen naar een ruiter gegaan die liever niet afstapte vandaag, haha :j

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 00:32

Gelukkig is het allemaal goed gegaan! Fijn dat jullie zo lekker gegaloppeerd hebben. Ik ben wel jaloers op iedereen die zo lekker aan het mennen is. Ik ben nog lang niet zo ver. :')

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:22

LS Balen van droes! :(:) Wat een verhaal! Pas maar goed op! Ik heb het sterrenhalster niet van ej, heb het gekocht op een beurs. Het is een ponymaat, moest een paar gaatjes branden maar deze valt helemaal niet zo groot :) Super leuk deken!
xCarpediem Welkom! Wat een knapperds heb je!
Fennadev Fijn geshopt! Blauw is wel een kleur dat je leuk vind percies? :P
Ayla Wat een etters! :P
kaya Wat een leuke hindernissen :D
Mira Fijn, succes!
KittyDylan Leuke foto's!

Ah bah het weer :( Nu ziet het er nog goed uit, maar moet deze week een ponykamp begleiden en ben een hele week bij de pony's, had op beter weer gehoopt :( Hopen dat het toch nog mee gaat vallen!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:25

Is het vakantie aankomende week dan?
Zondag 18 graden! :oo :):)
Maar doordeweeks idd veel regen!